Delivery applications: Η αύξηση στην προμήθεια των πλατφορμών συμπαρασύρει τις τιμές σε προϊόντα

Οι πλατφόρμες διανομής φαγητού έχουν αυξήσει το κόστος της προμήθειάς τους και έτσι οι επιχειρηματίες θεωρούν αναπόφευκτο την αύξηση τιμών στα προϊόντα τους.

Ο Γιώργος Καββαθάς, πρόεδρος ΓΣΕΒΒΕ σχολίασε χαρακτηριστικά «η προμήθεια είναι τεράστια και είναι επί του τζίρου που πραγματοποιεί η επιχείρηση καθημερινά».

Ο Δημήτρης Καραγεωργόπουλος Γραμματέας Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων της ΓΣΕΕ εξήγησε: «Η προμήθεια είναι 12% απλά και μόνο για να διαφημιστεί ο κατάλογος της επιχείρησης κι αν θελήσει να χρησιμοποιήσει και τις υπηρεσίες delivery, τότε φθάνει το 30% η προμήθεια».

Για παράδειγμα αν μία παραγγελία πελάτη είναι στα 20€ και η προμήθεια από delivery app είναι στο 30%, τότε είναι -6€ για το μαγαζί. Συνεπώς αργά ή γρήγορα τα κόστη αυτά θα μετακυλιστούν στον καταναλωτή. Αναπόφευκτες – λένε οι επιχειρηματίες της εστίασης – ότι θα είναι νέες αυξήσεις στις τιμές από Σεπτέμβρη.

Μάλιστα, πολλές φορές παρατηρούνται οι “διπλοί” κατάλογοι. Πράγμα που σημαίνει άλλη να είναι η τιμή delivery κι άλλη τιμή αν παραλάβει κάποιος το προϊόν ο ίδιος από το μαγαζί.

Ο Ανδρέας Ανδρεανάκης, πρόεδρος ψητοπωλών Αττικής σημείωσε:

«Από την πανδημία και μετά η εστίαση είναι ένας κλάδος που ”τρώει” ξύλο. Η εκκαθάριση, όπου αποδίδονται τα χρήματα των επιχειρήσεων στις πλατφόρμες γίνεται περίπου δύο φορές την εβδομάδα και είναι ανάλογα τι συμφωνία έχει κάνει η κάθε επιχείρηση. Αν είναι αλυσίδα η επιχείρηση, τότε πετυχαίνει καλύτερη συμφωνία».

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν πάρει το πελατολόγιό μας οι πλατφόρμες»

Συγχρόνως ο κ. Καββαθάς ”φώτισε” και άλλη μία σημαντική παράμετρο:

«Το θέμα είναι ότι έχει παραδοθεί ουσιαστικά ο κλάδος στις πλατφόρμες. Για εμένα το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα το βρούμε μπροστά μας ως κλάδος είναι ότι έχουν πάρει το πελατολόγιό μας οι πλατφόρμες. Επιπλέον (οι πλατφόρμες) έχουν πληροφορίες για τις διατροφικές συνήθειες ανά περιοχή».

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ