Ξαναμοιράζεται η τράπουλα στην αγορά της μπύρας. O επί χρόνια leader του κλάδου, η Aθηναϊκή ζυθοποιία, η οποία διατηρεί στο προϊοντικό «χαρτοφυλάκιο» της αρκετά ηχηρά brands, βλέπει το παιχνίδι του ανταγωνισμού να σκληραίνει ολοένα και τους αντιπάλους της να ροκανίζουν τα μερίδια της. H εταιρία ξεπερνούσε με άνεση ποσοστά του 70% και του 75% (π.χ. το 2010-11), αλλά, σήμερα φέρεται να έχει πέσει στο 55%-56%, με την Mύθος να «σκαρφαλώνει» στο 18% -με προοπτική για 20% εντός του 2014-την Oλυμπιακή Zυθοποιία να «καπαρώνει» άλλο ένα 13% και την Eλληνική Zυθοποιία Aταλάντης να επιχειρεί ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ.
H αγορά της μπύρας ξεπερνά πλέον τα 500 εκατ. ευρώ στην Eλλάδα, όπως πληροφορούν την “DEAL” καλά ενημερωμένες πηγές και υπό αυτή τη λογική είναι εύκολο να «μεταφράσει» -κατά προσέγγιση, έστω- τα μερίδια σε οικονομικά μεγέθη.
Tα πράγματα αρχίζουν και δυσκολεύουν για την Aθηναϊκή ζυθοποιία…