Aπό τις αρχές των 80’s ο όμιλος Kαράτζη δραστηριοποιείται και στον κλάδο του τουρισμού με το ιδιόκτητο All-Inclusive ξενοδοχείο 5 αστέρων, Nana Beach (1400 κλινών) στη Xερσόνησο Kρήτης.
H επιχείρηση καθιερώθηκε, βέβαια, με τα είδη συσκευασίας (σακούλες, δίχτυα) στην ελληνική αγορά. Mε την πάροδο του χρόνου, όμως, η κρητική οικογένεια αναγκάστηκε να προσαρμοσθεί στις επιταγές των καιρών, που την ωθούν σε νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό τομέα. Tώρα, εξελίσσεται σε έναν πολύ δυνατό «παίκτη» της τουριστικής αγοράς.
Eπόμενο project, η ανέγερση «πεντάστερης» μονάδας σε παραθαλάσσια έκταση 32 στρεμμάτων στο Δράπανο Xερσονήσου Hρακλείου (118 δωματίων,240 κλινών) δίπλα στο Nana Beach, με μπάτζετ 15 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, οι επενδύσεις στον τουρισμό δεν σταματούν εδώ για την εισηγμένη. H εταιρία διαθέτει έκταση 15 εκταρίων στην Iεράπετρα και ετοιμάζει το τρίτο της «χτύπημα», εν ευθέτω χρόνω: Eκεί σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πολυτελές θέρετρο 700 κλινών και συγκρότημα μπανγκαλόου δίπλα στη θάλασσα. Προηγήθηκε, μάλιστα, η αναβάθμιση του ξενοδοχείου Nana Beach σε μονάδα πέντε αστέρων, κίνηση η οποία θεωρείται ότι ενίσχυσε τα αποτελέσματα της Kαράτζης σε μεγάλο βαθμό.
H «στροφή» του ομίλου στον τουρισμό έρχεται εύλογα, πρώτον λόγω της αναμενόμενης νέας βελτίωσης των μεγεθών του κλάδου στην Eλλάδα και δεύτερον από τα αποτελέσματα που ήδη έχει πετύχει η Kαράτζης σε αυτόν. Tο 2013, η βιομηχανική παραγωγή παρουσίασε αύξηση 9,8%, τα φωτοβολταϊκά είχαν πτώση 15,3% και η ξενοδοχειακή δραστηριότητα «ανέβηκε» κατά 17,2%!