Προβλήματα σε ορισμένες υπηρεσίες του site της Aegean παρατηρούνται εξαιτίας του παγκόσμιου «μπλακάουτ» που δημιουργήθηκε από πρόβλημα στις υπηρεσίες Cloud της Microsoft.
Παράλληλα, όπως σημειώνει η εταιρεία, ενδέχεται να επηρεαστούν και πτήσεις από και προς αεροδρόμια, των οποίων η λειτουργία έχει επηρεασθεί.
Η ανακοίνωση της Aegean
Η AEGEAN ενημερώνει ότι, όπως αποτυπώνεται και σε δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, λόγω των προβλημάτων σε πάροχο συστήματος antivirus, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις αερομεταφορές παγκοσμίως, χωρίς όμως να έχει επηρεαστεί σημαντικά η δική μας επιχειρησιακή λειτουργία.
Ωστόσο, λόγω των προβλημάτων που έχουν προκληθεί σε όλη την παγκόσμια αλυσίδα και σε συστήματα υποστήριξης, έχουν επηρεαστεί ορισμένες υπηρεσίες του site μας, ενώ ενδέχεται να επηρεαστούν και πτήσεις μας από και προς αεροδρόμια, των οποίων η λειτουργία έχει επηρεασθεί.
Οι επιβάτες μας μπορούν να ενημερώνονται από όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας.
Nωρίτερα, στέλεχος στον τομέα επικοινωνίας του ΔΑΑ, ανέφερε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ότι μόνον ορισμένες εκ των αεροπορικών εταιρειών έχουν εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας στα πληροφοριακά τους συστήματα, τα οποία όμως υπερβαίνουν με καταφυγή σε… παραδοσιακές μεθόδους Check In (χρήση καρτών κ.λπ.). Δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα ή καθυστερήσεις πτήσεων, πέραν του συνήθους.