Ανεβάζει τον πήχη η Λουξ στον «πόλεμο» των αναψυκτικών. Οι πωλήσεις της Πατραϊκής βιομηχανίας της οικογενείας Μαρλαφέκα αυξήθηκαν για το 2013 κατά 9%, αλλά το 2014 «τρέχει» ήδη με ακόμα μεγαλύτερους ρυθμούς (15%, στους πρώτους μήνες) και έπεται συνέχεια.
Οι αριθμοί δείχνουν ότι η εταιρία αναπτύσσει νέα δυναμική στην αγορά και αυτό οφείλεται σε συγκεκριμένους λόγους.
Στη στρατηγική της «Λουξ Μαρλαφέκας» δεν συμπεριλαμβάνεται μόνο η διαρκής επέκταση της στις ξένες αγορές, αλλά και η διείσδυση σε αυτήν της Βορείου Ελλάδας, εκεί όπου θα περιθώρια ανάπτυξης δείχνουν μεγάλα.
Το «άνοιγμα» της Λουξ επιχειρείται μέσα από την είσοδο της σε περισσότερα σημεία λιανικής πώλησης, κυρίως των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Η κίνηση αυτή φαίνεται να αποδίδει άμεσα αποτελέσματα και με αυτό τον τρόπο η Λουξ προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο της στο εγχώριο μέτωπο, όπου κατέχει τη 2η θέση σε αναψυκτικά με γεύση, με ποσοστό +20%.
Ακριβέστερη εικόνα θα σχηματισθεί, φυσικά, όταν θα υλοποιηθεί η επένδυση των 33 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία του νέου εργοστασίου παραγωγής καινοτόμων προϊόντων στο Αίγιο εντός του 2014, αλλά και όταν θα γίνει το λανσάρισμα των νέων προϊόντων της, που αναμένεται από τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Η Λουξ συνεχίζει τις συζητήσεις της με επενδυτές και τράπεζες, σε ΗΠΑ και Ευρώπη αντίστοιχα, και όπως δηλώνει η διοίκηση, οι θετικές εξελίξεις στο θέμα του νέου project θα έρθουν σύντομα.