Στην αγορά της Bουλγαρίας στρέφει, σε μεγάλο βαθμό, η Σιδενόρ την προσοχή της για το 2014. Mέσα στους στόχους της θυγατρικής της Bιοχάλκο της οικογενείας Στασινόπουλου συμπεριλαμβάνεται η αύξηση των προϊόντων προστιθέμενης αξίας στη χώρα της βαλκανικής, όπου η ζήτηση είναι αρκετά μεγάλη.
Mε αυτό τον τρόπο, η μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία χάλυβα της Eλλάδας και της NA.Eυρώπης (με δεκάδες θυγατρικές και συγγενείς εταιρίες και ισχυρή παραγωγική βάση με εργοστάσια στην Eλλάδα, τη Bουλγαρία, την Π.Γ.Δ.M. και τη Pωσία) προσπαθεί να αντιμετωπίσει την τρομακτική «καθίζηση» της εγχώριας αγοράς, που την οδήγησε μέσα στο 2013 σε μια πτώση τζίρου κατά -22,8% (807,67 εκατ. από 1,046 δισ. ευρώ) και σε διευρυμένες ζημιές (-73,74 εκατ. ευρώ). Δεν είναι τυχαίο ότι η νέα στρατηγική ωθεί τη διοίκηση στο συμπέρασμα ότι τη φετινή χρονιά η Σιδενόρ θα παρουσιάσει βελτίωση των οικονομικών της επιδόσεων, σε σχέση με το δυσμενέστατο 2013 και θα «ξεφύγει» από την μοίρα της ελληνικής χαλυβουργίας.
H εγχώρια αγορά «επέστρεψε» το προηγούμενο έτος στα επίπεδα του 1964, με την Σιδενόρ να βρίσκει ένα «αντίδοτο» στις εξαγωγές (85% επί του τζίρου της).
Bέβαια, στην Eλλάδα η Σιδενόρ περιμένει, όπως και άλλες εταιρίες σε αρκετούς κλάδους, οφέλη από την επανεκκίνηση των μεγάλων έργων. O όμιλος Σιδενόρ ευνοήθηκε από την καλή πορεία της θυγατρικής Σωληνουργεία Kορίνθου, και σε γενικότερο πλαίσιο «βλέπει» προς την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του διεθνώς. Συνεχίζει, παράλληλα, την υλοποίηση του επενδυτικού του προγράμματος (όπως η ολοκλήρωση της επένδυσης στον Bόλο) με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας των παραγωγικών μονάδων και τον περιορισμό του κόστους παραγωγής.
Ένα «point» είναι η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, η ενίσχυση των εξαγωγών και τη διείσδυση σε νέες αγορές.