Πώς μια επιχείρηση μπορεί να επιταχύνει τον μετασχηματισμό της ή να διαχειριστεί με επιτυχία μια περίοδο μετάβασης, αποκομίζοντας πολύ σημαντικά οφέλη; Την απάντηση έχει η Zois Management Consulting, με επικεφαλής τον Κωνσταντίνο Ζώη.
Ο Κων. Ζώης, με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις πολυεθνικών και οργανισμών, κατέχει τη βαθιά γνώση των αναγκών που έχει το σύγχρονο επιχειρείν, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στις εταιρίες που θέλουν να έχουν γερές βάσεις στο παρόν και ευοίωνες προοπτικές για το μέλλον. Ο επικεφαλής της Zois Management Consulting απαντά σε όλα τα ζητήματα τα οποία αφορούν στις ανάγκες των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή.
Ερ.: Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε μέσω της ZOIS MANAGEMENT CONSULTING στις επιχειρήσεις;
Απάντηση: Ως προσωρινό στέλεχος (interim manager) ή εποπτικός σύμβουλος (senior advisor) υποστηρίζω μεσαίες επιχειρήσεις με διεθνή εγκατάσταση στον επιχειρηματικό τους μετασχηματισμό και private equity εταιρίες με τις ειδικές απαιτήσεις τους. Με βάση την εμπιστευτική επικοινωνία και συνεργασία αναπτύσσω άτομα και ομάδες και καθοδηγώ την αποτελεσματική εκτέλεση έργων μετασχηματισμού, αριστείας πωλήσεων και συγχώνευση-ενσωμάτωση εταιριών.
Τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονται είναι η υψηλότερη δέσμευση των εργαζομένων, η αφοσίωση των πελατών, η αυξημένη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, η επιτυχής ενσωμάτωση των εξαγορασμένων εταιριών και η αυξημένη ανταγωνιστικότητα.
Ερ.: Τι σημαίνει ο όρος «προσωρινός εκτελεστικός διευθυντής» (executive interim manager).
Απ.: Με μια πρόταση το Interim Management είναι η παροχή «μάνατζμεντ ως υπηρεσία». Πιο αναλυτικά, το Interim Management είναι η παροχή διοικητικών πόρων και δεξιοτήτων για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η προσωρινή ανάληψη διοικητικών καθηκόντων μπορεί να θεωρηθεί ως η βραχυπρόθεσμη ανάθεση ενός αποδεδειγμένα έμπειρου στελέχους για τη διαχείριση μιας περιόδου μετάβασης, κρίσης ή αλλαγής σε έναν οργανισμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ένας μόνιμος ρόλος μπορεί να είναι περιττός ή να μην υπάρχει εσωτερικό στέλεχος που να είναι κατάλληλο ή διαθέσιμο να αναλάβει τη θέση.
Τα πλεονεκτήματα ενός interim manager είναι: Διαθεσιμότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ευελιξία και ταχύτητα, πρόσθετοι πόροι, ηγετική εμπειρία, εξωτερική εμπειρογνωμοσύνη, ανεξαρτησία και αντικειμενικότητα και προσανατολισμός στα αποτελέσματα.
Ερ.: Πόσα χρόνια δραστηριοποιείται η ZOIS Management Consulting;
Απ.: Εχω περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις έργων και οργανισμών. Τα περισσότερα από αυτά τα χρόνια σε μια κορυφαία βιομηχανική πολυεθνική εταιρία και δραστηριοποιούμενος σε όλο τον κόσμο. Ο ρόλος μου ήταν συνήθως η συστηματική και αποτελεσματική ενσωμάτωση προγραμμάτων/concepts που είχαν αναπτύξει στρατηγικά τμήματα ή σύμβουλοι. Τα πρότζεκτ είχαν σχέση με μετασχηματισμό οργανισμών, την ανάπτυξη αγορών (business development) αλλά και πιο γενική εκπαίδευση σε ό,τι αφορά την αριστεία πωλήσεων (sales excellence) και το δύσκολο θέμα της συγχώνευσης – ενσωμάτωσης εταιριών.
Από το 2022 προσφέρω αυτή την εμπειρία με τις ισχυρές δεξιότητες στις μεσαίες επιχειρήσεις, με διεθνή εγκατάσταση στη Γερμανία και, πλέον, στην Ελλάδα, που θέλουν υποστήριξη στα 3 θέματα transformation, sales excellence και post merger integration. Από τον Φεβρουάριο έως σήμερα είμαι ενεργός σε ένα post merger integration πρότζεκτ στην Ελλάδα για λογαριασμό μιας γερμανικής private equity εταιρίας.
Ερ.: Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι της ZOIS Management Consulting;
Απ.: Πολλοί επιχειρηματίες και μάνατζερ έχουν το εξής πρόβλημα: Εχουν από συμβούλους καλά σχέδια και οι σύμβουλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν. Αλλά λείπουν τα στελέχη που μπορούν να κάνουν την αποτελεσματική ενσωμάτωση των σχεδίων.
Ετσι, σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, θέλω τους επόμενους 18 μήνες με συγκεκριμένες ενέργειες, όπως η παρουσία μου στο περίπτερο 13 στη ΔΕΘ (με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία), να βοηθήσω στην ενημέρωση, επισημαίνοντας ότι μια αποτελεσματική λύση για αρκετά θέματα είναι το interim management.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΦΥΛΛΟ 6/09/2024)