Oι βραβεύσεις, οι καινοτόμες συνθέσεις της με βάση τις φυσικές πρώτες ύλες και το ευαίσθητο κοινωνικό πρόσωπο της συνθέτουν μια «αστραφτερή «βιτρίνα» για την Power Health.
Oι αριθμοί, όμως, «θαμπώνουν» το «θαύμα» της μεγάλης ελληνικής εταιρίας προϊόντων φυσικής διατροφής και υγείας.
Oι πωλήσεις συγκρατήθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα, παρουσιάζοντας ελαφρά αύξηση (12.523.521,05 ευρώ, από 12.326.357,69), ωστόσο, επήλθε μείωση στα κέρδη προ φόρων (3.838.162,53, από 3.991.927,26 ευρώ), σε συνδυασμό με αύξηση των υποχρεώσεων (σε 5.199.599,19, από 4.921.581,20 ευρώ) και μείωση του υπολοίπου κερδών εις νέον (σε 5.378.977, 73, από 5.588.057, 08 ευρώ), με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό. Παρόλα αυτά, η Power Health συμπεριλαμβάνεται στις 100 καλύτερες εταιρίες της Eυρώπης και στις 10 στην κατηγορία «Πελατοκεντρική Προσέγγιση.
Προς την ίδια κατεύθυνση, η βράβευση της με το μετάλλιο Ruban D Honeur από την European Business Awards και την Statbank. H ιδρύτρια και πρόεδρος της Power Health, Λιλή Περγαντά και οι συνεργάτες της βρίσκονται, παράλληλα, εδώ και αρκετά χρόνια στο πλευρό οργανώσεων, όπως οι Γιατροί χωρίς Σύνορα, η UNISEF, το Xαμόγελο του Παιδιού, τα Eιδικά Δημοτικά Σχολεία (προσφέροντας καθημερινή σίτιση στα παιδιά) κ.ά., καλλιεργώντας ένα κοινωνικό πρόσωπο, που ομολογουμένως δεν συναντάται στην πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων.
Όπως παραδέχονται, πάντως, οι άνθρωποι της, η Power Health εξακολουθεί να στηρίζεται στην σταθερά συνετή οικονομική πολιτική της, παρά τις δυσκολίες που αναπόφευκτα δημιουργεί η κρίση, οι μειώσεις τιμών, οι προσφορές, το μάρκετινγκ και τα νέα προϊόντα.