Άνοιγμα στις ξένες Αγορές
Τις επενδυτικές τους κινήσεις σε τομείς κλειδιά έχουν αυξήσει οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ώστε να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Freelancer.com, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους, κατά 12%, προσλαμβάνοντας επαγγελματίες στον τομέα της πώλησης και της αύξησης του πελατολογίου, της διαφήμισης, καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές ιστού, με βραχυπρόθεσμες συμβάσεις εργασίας, που σκοπό έχουν να ενισχύσουν τα κανάλια πώλησης και να επωφεληθούν στο έπακρο από την ανοδική πορεία της οικονομίας.
Έρευνα, που διεξήχθη ανάμεσα σε 2000 μικρές επιχειρήσεις, έδειξε επίσης, ότι οι επιχειρήσεις αυτές δαπανούν περισσότερα, για να εισχωρήσουν σε Αγορές του εξωτερικού, για πρώτη φορά.
Η έρευνα έδειξε, ότι το 47% των μικρών επιχειρήσεων έχουν την πρόθεση να δοκιμάσουν να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες στο εξωτερικό, μέσα στο 2014, καθώς η ανοδική πορεία της οικονομίας τους έχει δώσει περισσότερους πόρους για να επενδύσουν.
Το 42% αυτών των επιχειρήσεων, οι οποίες θα επενδύσουν για να εισχωρήσουν στις Αγορές του εξωτερικού, πιστεύουν ότι η δυνατότητα εμπορικών συναλλαγών μέσω του Διαδικτύου, τους δίνει πρόσβαση σε μεγαλύτερες αγορές, ενώ παράλληλα δαπανούν λιγότερα για να το πετύχουν αυτό.