Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μιλώντας στο συνέδριο Greece Talks, τόνισε την ανάγκη η Ελλάδα να επενδύσει περισσότερο στην παραγωγή και τις εξαγωγές. Παρά την αύξηση των εξαγωγών τα τελευταία οκτώ χρόνια, ο κ. Θεοδωρόπουλος υπογράμμισε πως η χώρα πρέπει να επιδιώξει μεγαλύτερη παραγωγικότητα, ιδιαίτερα στον τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών.
Αναφερόμενος στην ενίσχυση του ελληνικού brand στο εξωτερικό, ο κ. Θεοδωρόπουλος σημείωσε πως κάθε επιχείρηση αντιμετωπίζει διαφορετικές προκλήσεις και πρέπει να προσαρμόζεται στις τοπικές αγορές. Ωστόσο, υποστήριξε ότι το «made in Greece» δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την διείσδυση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΒ υπογράμμισε επίσης τη σημασία του τουρισμού για την ελληνική οικονομία, τόνισε όμως πως η χώρα δεν μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά σε αυτόν τον τομέα. «Ο τουρισμός είναι σημαντικός, αλλά δεν αρκεί», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Θεοδωρόπουλος: Στην Ελλάδα έχουμε πολύ καλό εργατικό δυναμικό
«Όταν ένας τουρίστας έρθει στην Ελλάδα και περάσει ωραία εδώ αλλιώς θα δει μετά ένα ελληνικό προϊόν σε ένα γερμανικό σούπερ μάρκετ. Θα το δει όμορφα. Όποια υπηρεσία και να πουλάμε στο πλαίσιο του ελληνικού τουρισμού, όλοι μαζί διαμορφώνουμε το brand της Ελλάδας», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Στην Ελλάδα έχουμε πολύ καλό εργατικό δυναμικό. Υπάρχει μία λέξη που λέγεται φιλότιμο και δεν μεταφράζεται εύκολα σε άλλες γλώσσες. Έχουμε υψηλό επίπεδο γνώσης ξένων γλωσσών, φοβερή πρώτη ύλη. Έχουμε σίγουρα και τα μειονεκτήματα μας, τα λέμε συνέχεια και γκρινιάζουμε. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να εστιάσουμε στα πλεονεκτήματα μας. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε σε όλα για να πάμε στο εξωτερικό, γιατί πραγματικά έχουμε πολλά πλεονεκτήματα».