Θεσσαλονίκη: Συνεργασία φορέων για την τόνωση της εμπορικής δραστηριότητας

Με την ενίσχυση των ελέγχων και την προώθηση της πόλης σε νέες αγορές, στόχος είναι η δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για τις τοπικές επιχειρήσεις και η ενίσχυση της οικονομίας της Θεσσαλονίκης.

Οι φορείς της Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), Κωνσταντίνου Γκιουλέκα, αποφάσισαν να οργανώσουν καμπάνια για την ενίσχυση της αγοράς της πόλης και των γύρω περιοχών. Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο, αλλά και στις γειτονικές βαλκανικές χώρες.

Η καμπάνια αποτελεί μέρος των συζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε σύσκεψη του συντονιστικού συμβουλίου της πόλης, το οποίο περιλάμβανε εκπροσώπους από φορείς και οργανώσεις της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον κ. Γκιουλέκα, στόχος είναι η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων για την ενίσχυση της τοπικής αγοράς και την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις της περιοχής.

Προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά της Θεσσαλονίκης, όπως το λαθρεμπόριο και το παραεμπόριο. Ειδικότερα, αναδείχθηκε η ανάγκη ενίσχυσης των ελέγχων, προκειμένου να περιοριστούν τα φαινόμενα αυτά, τα οποία, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες, επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία των νόμιμων επιχειρήσεων. Παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει για τη βελτίωση της κατάστασης, το παραεμπόριο παραμένει ένα σημαντικό πρόβλημα, και η ανάγκη άμεσης παρέμβασης είναι επιτακτική.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, συμφωνήθηκε η προώθηση της Θεσσαλονίκης ως μια δυναμική αγορά που αξίζει την υποστήριξη και τη συμμετοχή των καταναλωτών. Ειδικότερα, η καμπάνια θα εστιάσει στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας από τις βαλκανικές χώρες, προκειμένου να ενισχυθεί η τοπική κατανάλωση και να προσελκύσουν πελάτες από γειτονικές περιοχές.

Βελτίωση της καθημερινότητας και της λειτουργίας της πόλης

Εκτός από τα θέματα του παραεμπορίου, η σύσκεψη εστίασε και σε άλλα ζητήματα που επηρεάζουν τις τοπικές επιχειρήσεις, όπως η χρήση γης και η λειτουργία των θέσεων φορτοεκφόρτωσης στην πόλη. Οι εκπρόσωποι των φορέων συμφώνησαν ότι η βελτίωση της αισθητικής της πόλης και η εξεύρεση λύσεων για την ομαλή λειτουργία της αγοράς είναι κρίσιμα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν για την ενίσχυση του εμπορικού κέντρου.

Η συζήτηση θα συνεχιστεί με νέες συναντήσεις, όπου θα εξεταστούν οι πρόοδοι στις δράσεις που αναλήφθηκαν και θα αναζητηθούν πρόσθετα μέτρα για την περαιτέρω ενίσχυση της αγοράς και της τοπικής οικονομίας της Θεσσαλονίκης.

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ