Αγγελάκης Α.Ε.: Ενισχύει την παρουσία της στη Μέση Ανατολή μέσω της Gulfood 2025

Η παρουσία της εταιρίας μέσα από το περίπτερο του τοπικού διανομέα Truebell Marketing & Trading LLC επιβεβαίωσε τη στρατηγική της για συνεχή ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές.

Η Αγγελάκης Α.Ε. συμμετείχε δυναμικά στη Gulfood 2025, μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών, που πραγματοποιήθηκε στο Dubai World Trade Centre από τις 17 έως τις 21 Φεβρουαρίου.

Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές της Μέσης Ανατολής, η εταιρία παρουσίασε τη διεθνώς αναγνωρισμένη σειρά προϊόντων κοτόπουλου Ελαιοπουλάκι® (OliVchicken®), αναδεικνύοντας την καινοτομία και την ποιότητα που τη χαρακτηρίζουν.

Η φετινή διοργάνωση, που σηματοδότησε την 30ή επέτειο της έκθεσης, προσέλκυσε χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου από όλο τον κόσμο, προσφέροντας στην Αγγελάκης Α.Ε. την ευκαιρία να ενισχύσει τις συνεργασίες της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Κατάρ, ενώ παράλληλα διερεύνησε νέες προοπτικές επέκτασης στη Σαουδική Αραβία. Η παρουσία της εταιρίας μέσα από το περίπτερο του τοπικού διανομέα Truebell Marketing & Trading LLC επιβεβαίωσε τη στρατηγική της για συνεχή ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

Με στρατηγικό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές, ιδίως της Μέσης Ανατολής, η Αγγελάκης Α.Ε. έδωσε και φέτος δυναμικά το παρών στη Gulfood 2025, μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο, που έλαβε χώρα στο Dubai World Trade Centre, από τις 17 έως τις 21 Φεβρουαρίου.

Στην 30η της επέτειο, η έκθεση φιλοξένησε 5.500 εκθέτες από 129 χώρες και πάνω από 1.000.000 προϊόντα, σημειώνοντας ρεκόρ επισκεπτών. Από αυτό το σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες του κλάδου που διαμορφώνουν το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων, δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει η Αγγελάκης και η διεθνώς αναγνωρισμένη σειρά προϊόντων κοτόπουλου Ελαιοπουλάκι® (OliVchicken®), που ξεχωρίζει για την καινοτομία, την ποιότητα και τα μοναδικά διατροφικά οφέλη της.

Η Αγγελάκης, η οποία φέτος είχε παρουσία στην έκθεση μέσα από το περίπτερο της Truebell Marketing & Trading LLC, του διανομέα της για την αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, βρέθηκε κυριολεκτικά στο επίκεντρο της αγοράς του κρέατος, ενισχύοντας τις υφιστάμενες συνεργασίες της σε αγορές όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Κατάρ, και διερευνώντας ταυτόχρονα νέες ευκαιρίες επέκτασης σε στρατηγικές αγορές της Μέσης Ανατολής, όπως η Σαουδική Αραβία.

“Η συνεχής διεύρυνση του εξαγωγικού μας αποτυπώματος αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας”, σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης. “Η παρουσία μας σε εκθέσεις όπως η Gulfood, είναι μια επένδυση που μας φέρνει πιο κοντά στους συνεργάτες μας και στις νέες αγορές που θέλουμε να «κατακτήσουμε». Παρατηρούμε ότι η παγκόσμια αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στο ποιοτικό κοτόπουλο και σε προϊόντα που προσφέρουν διαφοροποίηση, όπως το Ελαιοπουλάκι®, που έχει πατενταριστεί για την ειδική διατροφή του με καλαμπόκι και ελαιόλαδο. Είναι ένα προϊόν που καλύπτει πλήρως την ανάγκη του σημερινού καταναλωτή για υψηλής ποιότητας, υγιεινές και πάνω από όλα γευστικές επιλογές», συμπληρώνει ο κ. Αγγελάκης.

Με συνεχή έρευνα, επενδύσεις σε νέα προϊόντα και βιώσιμες πρακτικές, η Αγγελάκης συνεχίζει δυναμικά την εξαγωγική της πορεία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για διαρκή εξέλιξη και καινοτομία.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ