H VG Holding ενισχύει την παρουσία της στη MAILO’S THE PASTA PROJECT με νέα εξαγορά

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, έρχεται λίγους μήνες μετά την αρχική απόκτηση μειοψηφικού πακέτου μετοχών από την VG Holding

Ο όμιλος VG Holding προχωρά σε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα ενίσχυσης της παρουσίας του στον δυναμικό χώρο της εστίασης, ανακοινώνοντας την εξαγορά επιπλέον 15% της εταιρείας MAILO’S THE PASTA PROJECT. Με τη νέα αυτή κίνηση, η συνολική συμμετοχή του ομίλου στην επιτυχημένη αλυσίδα εστιατορίων ανέρχεται πλέον στο 35%.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, έρχεται λίγους μήνες μετά την αρχική απόκτηση μειοψηφικού πακέτου μετοχών από την VG Holding. Η άσκηση του δικαιώματος αγοράς του επιπλέον ποσοστού, που προβλεπόταν στην αρχική συμφωνία των δύο πλευρών, σηματοδοτεί την ισχυρή βούληση του ομίλου να εμβαθύνει τη στρατηγική του συνεργασία με τη MAILO’S.

Η κίνηση αυτή της VG Holding αποτελεί σαφή ένδειξη της σταθερής εμπιστοσύνης που τρέφει ένας μεγάλος επιχειρηματικός όμιλος προς το όραμα, το καινοτόμο αναπτυξιακό μοντέλο και τη σημαντική δυναμική που έχει επιδείξει η MAILO’S THE PASTA PROJECT στην ανταγωνιστική αγορά της εστίασης. Η ενισχυμένη συνεργασία αναμένεται να δημιουργήσει νέες προοπτικές ανάπτυξης και να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της MAILO’S στην ελληνική αγορά.

Η ΜΑΙLO’S, με ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Νίκο Μουτσουρούφη, μετρά ήδη 42 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ 10 νέα σημεία βρίσκονται σε φάση υλοποίησης. Η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακό ρυθμό, έχοντας ήδη ‘’κλειδώσει’’ στρατηγικές συνεργασίες για την επέκτασή της στο εξωτερικό, με την 3η κατά σειρά χώρα να ξεκινάει στα μέσα της χρονιάς.

Η σύμπραξη με τη VG Holding, της οποίας πλειοψηφικός μέτοχος είναι ο Βλάσσης Γεωργάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Γρηγόρης Α.Β.Ε.Ε., ενισχύει τη δυνατότητα της ΜΑΙLO’S να αξιοποιήσει τεχνογνωσία, υποδομές και συνέργειες που επιταχύνουν την ανάπτυξή της σε μεγαλύτερη κλίμακα και ενισχύουν την αποδοτικότητα σε όλα τα επίπεδα.

Όπως σημειώνεται και από στελέχη των δύο πλευρών, πρόκειται για μια σχέση που βασίζεται σε κοινές αξίες, μακροπρόθεσμο ορίζοντα και πίστη στη δυναμική που μπορεί να έχουν αγαπημένα ελληνικά brands στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ