Οδηγός: Πώς μπορεί να ενισχύσει πωλήσεις και τζίρους η Τεχνητή Νοημοσύνη

Αφιέρωμα Τ.Ν. - Όσες επιχειρήσεις κατανοούν εγκαίρως τις δυνατότητες της Τ.Ν. και προσαρμοστούν, θεωρείται βέβαιο ότι θα έχουν στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.

Η Τ.Ν. είναι η ικανότητα των υπολογιστών να «μαθαίνουν» γρήγορα από δεδομένα και να παίρνουν αποφάσεις ή να εκτελούν καθήκοντα που μέχρι πρότινος απαιτούσαν ανθρώπινη νοημοσύνη (!), όπως η ανάλυση κειμένου, η πρόβλεψη πωλήσεων, η επικοινωνία με πελάτες και η διαχείριση αποθεμάτων

Για πολλούς επιχειρηματίες μέχρι σήμερα η Τεχνητή Νοημοσύνη (Τ.Ν.) μοιάζει ακόμα με μια εξέλιξη η οποία αφορά μόνο τις μεγάλες πολυεθνικές ή τους τεχνολογικούς κολοσσούς. Στην πραγματικότητα, όμως, η Τ.Ν. ήδη έχει αρχίσει να ενσωματώνεται σε εργαλεία που χρησιμοποιούν καθημερινά μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και όχι μόνο, συχνά χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται και με αποτέλεσμα να μην επωφελούνται πλήρως σε αύξηση παραγωγικότητας και τζίρου από τις πρωτοφανείς δυνατότητες που προσφέρει.

Τι είναι, όμως, η Τ.Ν. (Artificial Intelligence); Με απλά λόγια, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι η ικανότητα των υπολογιστών να «μαθαίνουν» γρήγορα από δεδομένα και να παίρνουν αποφάσεις ή να εκτελούν καθήκοντα που μέχρι πρότινος απαιτούσαν ανθρώπινη νοημοσύνη (!), όπως η ανάλυση κειμένου, η πρόβλεψη πωλήσεων, η επικοινωνία με πελάτες και η διαχείριση αποθεμάτων.

Η Τ.Ν. εδώ και καιρό δεν είναι πια μια «υπόθεση εργασίας του μέλλοντος». Είναι ήδη παρούσα στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων: από τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις στα e-mails μέχρι τις εφαρμογές διαχείρισης έργων και τη στοχευμένη διαφήμιση στα social media. Οσες επιχειρήσεις κατανοούν έγκαιρα τις δυνατότητες της Τ.Ν. και προσαρμοστούν θεωρείται βέβαιο ότι θα έχουν στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Αλλωστε, ποια είναι τα «όπλα» για μια πετυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα; Η ταχύτητα, η ακρίβεια και η ευελιξία κάνουν τη διαφορά και η Τ.Ν. μπορεί να βοηθήσει ακριβώς σε αυτά τα σημεία και όχι μόνο σε… θεωρητικό επίπεδο.

Πέντε «ατού» που προσφέρει η Artificial Intelligence

1. Μειώνει τον χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες: Από την έκδοση τιμολογίων μέχρι την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις πελατών.
2. Αναλύει γρήγορα δεδομένα: Αντί να ανατρέχετε σε φύλλα Excel, ένα σύστημα Τ.Ν. μπορεί να εντοπίζει αυτόματα τάσεις πωλήσεων ή κόστη που ξεφεύγουν.
3. Βελτιώνει τη λήψη αποφάσεων: Με εργαλεία πρόβλεψης (predictive analytics), μπορείτε να προγραμματίσετε παραγωγή, στοκ ή καμπάνιες με βάση πραγματικά στοιχεία.
4. Προσωποποιεί την εμπειρία του πελάτη: Η Τ.Ν. βοηθά ώστε κάθε πελάτης να βλέπει προσφορές και προϊόντα που τον ενδιαφέρουν πραγματικά.
5. Μειώνει τα κόστη και αυξάνει τον τζίρο: Επιχειρήσεις που ενσωματώνουν Τ.Ν. αναφέρουν εξοικονόμηση χρόνου, βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αύξηση πωλήσεων.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη, λοιπόν, δεν είναι μια τεχνολογική «μόδα» που θα κάνει τον κύκλο της και κάποια στιγμή θα «ξεφουσκώσει». Αποτελεί ένα εργαλείο ανάπτυξης και επιβίωσης, το οποίο «ήρθε για να μείνει» (και να αναπτυχθεί σε βαθμό αδιανόητο τα επόμενα χρόνια). Ενας επιχειρηματίας, ακόμα και μικρομεσαίος, δεν χρειάζεται να γίνει ειδικός στην Τ.Ν. Αρκεί να κατανοήσει «πώς» η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει την επιχειρηματική του δραστηριότητα και το αφιέρωμα της «DEALnews» θα αποτελέσει έναν οδηγό ικανό να φέρει όλες τις επιχειρήσεις, και τις μικρομεσαίες, πιο κοντά στην Τ.Ν. και στις δυνατότητες που προσφέρει.

Δείτε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ ➡︎ Πώς μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους οι επιχειρήσεις

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΦΥΛΛΟ 11/4/2025)

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ