Γιώργος Μυλωνάς (ALUMIL): Πώς οι δασμοί των ΗΠΑ επηρεάζουν τον κλάδο του αλουμινίου

Η επιβολή δασμών από την κυβέρνηση Τραμπ προκαλεί αβεβαιότητα στον κλάδο του αλουμινίου, δημιουργώντας προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL, Γιώργος Μυλωνάς, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρία και ο κλάδος του αλουμινίου, στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικό Forum των Δελφών, ιδίως μετά την επιβολή δασμών από την κυβέρνηση Τραμπ.

Η εκτίμηση του κ. Μυλωνά είναι ότι αυτή η πολιτική ενδέχεται να δημιουργήσει μια «τρύπα» στην αγορά, προκαλώντας καθυστερήσεις στην υλοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων. Η αναμονή για αλλαγές και η αβεβαιότητα οδηγούν σε καθυστερήσεις στις διαδικασίες των επιχειρήσεων, όπως εξηγεί ο ίδιος.

Επιπτώσεις στην αγορά του αλουμινίου

Η επιβολή δασμών στις εισαγωγές από την αμερικανική κυβέρνηση ενδέχεται να επηρεάσει όχι μόνο την ελληνική αγορά αλλά και τις άλλες χώρες όπου η ALUMIL δραστηριοποιείται. Ειδικότερα στον τομέα του αλουμινίου, οι Ηνωμένες Πολιτείες εμφανίζουν εξάρτηση από τις εισαγωγές πρώτων υλών, καθώς η παραγωγή τους είναι περιορισμένη. Επίσης, τα προϊόντα τύπου commodity (τυποποιημένα προϊόντα) παρουσιάζουν μεγάλη ευαισθησία στις διακυμάνσεις των τιμών, κάτι που επηρεάζει άμεσα την αγορά.

Ωστόσο, η ALUMIL δεν δραστηριοποιείται στην αμερικανική αγορά με προϊόντα commodity, αλλά με καινοτόμα και υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντα, όπως αρχιτεκτονικά κουφώματα, γεγονός που την καθιστά λιγότερο ευάλωτη στις αρνητικές συνέπειες αυτής της πολιτικής.

Αντιμετώπιση ανταγωνιστικών πιέσεων στην Ευρώπη

Ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε στην αυξανόμενη πίεση από την Κίνα στον τομέα των μετάλλων, προειδοποιώντας ότι αυτό θα έχει συνέπειες για πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Η ALUMIL, όμως, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και προσαρμόζεται συνεχώς για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της. Η στρατηγική εξωστρέφειας που ακολούθησε η εταιρία κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας, της επέτρεψε να παραμείνει ευέλικτη και προσαρμόσιμη σε κάθε αγορά και κάθε πρόκληση.

Στρατηγική ανάπτυξης και καινοτομίας

Η ALUMIL συνεχίζει να επενδύει σε νέες τεχνολογίες και σε ανθρώπινο δυναμικό, με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο. Ο κ. Μυλωνάς υπογραμμίζει ότι η επιμονή στην ποιότητα και η συνεχής καινοτομία είναι οι βασικοί παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία. Παρά τις οικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, η ζήτηση για προϊόντα αλουμινίου παραμένει ισχυρή, και η αγορά κατοικιών στην Ευρώπη, για παράδειγμα, προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης.

Η στρατηγική της ALUMIL εστιάζει στην εξωστρέφεια και τη δημιουργία τοπικών παραγωγικών μονάδων σε στρατηγικές αγορές, επιτρέποντάς της να παραμείνει ανταγωνιστική και ευέλικτη. Παρά το γεγονός ότι η εταιρία δεν είναι αμιγώς εξαγωγική, το 90% του τζίρου της προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, γεγονός που ενισχύει τη θέση της στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι.

Πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ