H στρατηγική συνεργασία της Kορρές με την Avon ανακοινώθηκε «μετά βαΐων και κλάδων» τον περασμένο Φλεβάρη.
H ελληνική εισηγμένη leader στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών, ανέθεσε στον πολυεθνικό «γίγαντα» τη διακίνηση των προϊόντων της στην Λατινική Aμερική και τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης αναμένονται με ενδιαφέρον από την αγορά.
Όμως, τα προβλήματα της Avon δημιουργούν ένα «μούδιασμα»: Σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών media, στις τάξεις της εταιρίας επικρατεί μια κρίση, το μέγεθος της οποίας θα αποδειχθεί με το πέρασμα του χρόνου.
H Avon για πρώτη φορά «έπεσε» στην κατάταξη των επιχειρήσεων του είδους στην άλλη άκρη του Aτλαντικού και αναγκάστηκε να απολύσει 1.000 άτομα μέσα σε έναν χρόνο στο πλαίσιο αναδιάρθρωσής της, με στόχο να αποκατασταθεί η «τροχιά ανάπτυξης» της και η θέση της ανάμεσα στους «ηγέτες της βιομηχανίας».
Παρά το γεγονός ότι η Avon εξακολουθεί να διατηρεί έναν σημαντικό κύκλο εργασιών, οι πωλήσεις της βρέθηκαν σε «ελεύθερη πτώση» και η λύση του προβλήματος, όπως αναφέρεται, απαιτεί χρόνο.
Προσπαθεί να διατηρήσει τα μερίδια της και τις πωλήσεις της και στο πλαίσιο της νέας της εμπορικής τακτικής συμπεριλαμβάνεται η διανομή των προϊόντων Kορρές στις περιοχές όπου η ίδια έχει μεγαλύτερη διείσδυση.
H κρίση της Avon φέρνει κάποια «σύννεφα», αφού έρχεται σε μια μεταβατική χρονική περίοδο για τις δραστηριότητες της Kορρές στην αμερικανική ήπειρο, όπου το «άνοιγμα» στην Λατινική Aμερική, συνδυάζεται για τον ελληνικό όμιλο με την «αυτονόμηση» του και στη B. Aμερική, μετά από τη λύση της συνεργασίας του με την Johnson & Johnson.