Με μείον ένα επικίνδυνο αντίπαλο βρίσκεται στην διεκδίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών ο Θόδωρος Βασιλάκης της Aegean Airlines, αφού η Ryanair απέσυρε το ενδιαφέρον της για την εξαγορά τους, αν και ήταν η πρώτη εταιρία που ενδιαφέρθηκε.
Μπορεί βέβαια, η αερομαχία Ryanair – Aegean Ailines να έληξε μόνον όσον αφορά την εξαγορά της Cyprus Airlines, θα συνεχιστεί όμως πολύ έντονα στην Κύπρο, αφού ο ισχυρός άνδρας της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι έχει στόχο να χρησιμοποιήσει την Κύπρο ως βάση, προκειμένου να αναπτύξει τις αγορές της Μέσης Ανατολής. Βάση όμως στην Κύπρο έχει ήδη η Aegean, στο αεροδρόμιο της Λάρνακας με τρία Airbus.
H οπισθοχώρηση της Ryanair από την εξαγορά των Κυπριακών Αερογραμμών, οφείλεται, σύμφωνα με τον Μάικλ Ο’ Λίρι στο γεγονός ότι αυτός που θα τις αποκτήσει θα κληροδοτήσει τεράστια προβλήματα, όπως είναι τα συνταξιοδοτικά σχέδια, οι ζημιές και ότι θα πρέπει να επιστρέψουν περίπου 100 εκατ. ευρώ σε κρατικές ενισχύσεις. Το ερώτημα είναι, αυτά τα προβλήματα δεν τα ήξερε ο Ιρλανδός όταν εκδήλωσε ενδιαφέρον;