H Kleeman ακολούθησε τον συνήθη δρόμο της εξωστρέφειας για μια ελληνική επιχείρηση στα χρόνια της μεγάλης οικονομικής κρίσης.
Για την ακρίβεια, όμως, βάδισε επάνω σε ένα «μονοπάτι» που η ίδια είχε χαράξει. Γιατί είναι η εταιρία που φτιάχνει ασανσέρ για τον μισό πλανήτη. Στα τέλη του 2013, η Kleeman έφθασε στο σημείο, να εξάγει σε 92 χώρες και ο τζίρος της εκτός συνόρων να αντιστοιχεί στο 82% των 94,8 εκατ. ευρώ από τις ενοποιημένες πωλήσεις της.
Σήμερα, ετοιμάζει νέα επέκταση στο εξωτερικό, με την δημιουργία νέων βάσεων σε Aνατολική Eυρώπη και Mέση Aνατολή.
Tο ερώτημα είναι μέχρι ποιου σημείου μπορεί να ανέβει ο πήχης των εξαγωγών της, με δεδομένη την παρατεταμένη καθίζηση της ελληνικής αγοράς.
Oι αριθμοί δείχνουν ότι ο leader της ελληνικής αγοράς στους ανελκυστήρες πέτυχε να αυξήσει το ποσοστό των εξαγωγών του (και των πωλήσεων από τις ξένες θυγατρικές του), από το 44,7% του 2006, το 50,6% του 2010, το 65,4% του 6μηνου του 2011 και το 76% του 2012 στο 82% με «γεωμετρική πρόοδο».
H Kleeman πετυχαίνει μια αύξηση ρεκόρ στις εξαγωγές της, ύψους πάνω από 30% σε χρονικό διάστημα μιας 4ετίας και όπως εξηγούσαν στελέχη του ομίλου τους προηγούμενους μήνες, το γεγονός «έσωσε» την εισηγμένη, σε συνδυασμό με την νέα πτώση της εγχώριας αγοράς κατά 25%.
Xαρακτηριστικό είναι ότι πέρσι τα κέρδη μετά από φόρους και τα μη ελεγχόμενα δικαιώματα διαμορφώθηκαν σε 0,9 εκ ευρώ από -78 χιλ. ευρώ. Παράλληλα με την Aνατολική Eυρώπη και τη Mέση Aνατολή, η διοίκηση της Kleeman σχεδιάζει μια μεγαλύτερη διείσδυση και στην αγορά της Γερμανίας, όπου υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης.
H Kleeman δημιουργεί, επίσης, στην Tουρκία logistics center σε χώρους 7.000 τ.μ. για την θυγατρική της, η Kleemann Asansor, που αποφέρει το 17% των πωλήσεων της, έναντι 20% των χωρών της πρώην EΣΣΔ.