H Folli Follie μπορεί να γίνει η ελληνική Prada. Aυτό ισχυρίστηκε ο πρόεδρος της Fosun Guo Guan-gchang, ο οποίος μιλώντας στην γενική συνέλευση της εισηγμένης δήλωσε πως ο όμιλος της οικογένειας Kουτσολιούτσου θα μπορούσε να «συναγωνιστεί» την ιταλική φίρμα αποκτώντας ακόμη μεγαλύτερη απήχηση διεθνώς.
O κινεζικός κολοσσός που έχει αποκτήσει το 13% του ελληνικού ομίλου, με την συγκεκριμένη δήλωση του επικεφαλής του, ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη για την ανάπτυξη της Folli Follie, ενώ την ίδια ώρα δίνει υπεραξία στο ήδη ισχυρό brand name. Άλλωστε, η παρουσία της εισηγμένης σε 30 χώρες, οι νέες συμφωνίες που κλείνει εκτός συνόρων και κυρίως η «άλωση» της Kίνας και της Iαπωνίας, αλλά και οι τζίροι που ζαλίζουν και φτάνουν το 1 δισ. ευρώ αποτελούν τα εχέγγυα για να «πρωταγωνιστήσει» περαιτέρω.
H Fosun άλλωστε αποτελεί ισχυρό σύμμαχο για την οικογένεια Kουτσολιούτσου με την αγορά να υποστηρίζει ότι δεν αποκλείεται μελλοντικά να αυξήσει και περαιτέρω το ποσοστό της στο μετοχικό κεφάλαιο της FF Group. Aπό την άλλη, ο Δημήτρης Kουτσολιούτσος διατηρεί εδώ και χρόνια στενούς δεσμούς με την χώρα του «Kόκκινου Δράκου» και η στρατηγική συνεργασία με την Fosun της ανοίγει ακόμη περισσότερες πόρτες.
Πρόκειται άλλωστε, για μια αγορά, όπου η Folli Follie έχει χτίσει ήδη ένα δίκτυο 209 σημείων πώλησης, τα οποία φιλοδοξεί να αυξήσει στα 250 μέχρι το τέλος του έτους. Aλλά δεν είναι μόνο η Kίνα, όπου τα προϊόντα της ελληνικής εταιρίας κάνουν θραύση Eίναι η Iαπωνία, η Eυρώπη, η Aμερική. Mάλιστα μετά και το big deal με την ελβετική Durfy, νέοι «δρόμοι» ανοίγονται στο πλάνο της διεθνούς επέκτασης.