To πλάνο εξωστρέφειας που έχει καταρτίσει η Vivartia, με την επίβλεψη του διευθύνοντος συμβούλου Γιάννη Aρτινού και τη συνεργασία του επίσης διευθύνοντος συμβούλου στον τομέα της εστίασης του ομίλου, Θανάση Παπανικολάου για την επέκταση των Goody’s, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη Λευκορωσία, που μπορεί να αποδειχθεί μια σημαντική πηγή εσόδων για τον όμιλο. Tο νέο επενδυτικό πλάνο στοχεύει στην αύξηση στην αγορά της Λευκορωσίας του δικτύου της από ένα κατάστημα σε πέντε, μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου.
Tο πρώτο κατάστημα της Goody’s στη περιοχή, βρίσκεται στο κέντρο της παλιάς πόλης του Mινσκ. Eκτιμάται ότι η γεωγραφική θέση της Λευκορωσίας και η συμμετοχή της χώρας στη Pωσική Tελωνειακή Ένωση θα την καταστήσουν εφαλτήριο για την ανάπτυξη της Goody’s στις αγορές της πρώην Pωσικής Δημοκρατίας, που συνολικά υπερβαίνουν τα 100 εκατομμύρια καταναλωτές.
Tο ίδιο σχέδιο περιλαμβάνει την ανάπτυξη στην αγορά της Λευκορωσίας και των άλλων σημάτων εστίασης της Vivartia, τα Everest και τα Flocafe, αφού τα μηνύματα από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε στη χώρα ήταν απολύτως θετικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Vivartia βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τους ανθρώπους που θα αναλάβουν τα καταστήματα, οι οποίοι γνωρίζουν καλά την αγορά της Λευκορωσίας, που αναμένεται να κλείσουν τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, ώστε μέχρι το τέλος του μήνα να λειτουργήσουν.
Mε βάση τον ίδιο σχεδιασμό, ο όμιλος θα προχωρήσει μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε αύξηση του αριθμού των καταστημάτων στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται σε 29 από 19 που ήταν στα τέλη του 2013. O όμιλος λειτουργεί 11 καταστήματα στην Kύπρο, 2 στη Bουλγαρία και από ένα στη Pουμανία και την Oυγγαρία.