Τα σημάδια ανάκαμψης – έστω και μικρής – της βιομηχανίας επίπλου, έδωσαν το έναυσμα στον Γιώργο Θεοδωρίδη, τον διάδοχο του πατέρα του Σωτήρη στον όμιλο Sato, να επιχειρήσει να μπει δυναμικά στην αγορά.
Το comeback αυτό όμως, δεν θα γίνει με το μεγάλο όνομα Sato, που έχει ήδη «θαμπώσει» σε μεγάλο βαθμό, αλλά με τα Entos, που θα αποτελέσουν αιχμή του δόρατος για το στοίχημα που έχει βάλει να κερδίσει το χαμένο έδαφος.
Το στοίχημα όμως είναι δύσκολο, καθώς θα έχει να αντιπαλέψει με πολυεθνικούς ομίλους από τη Σουηδία, την Ισπανία και την Τουρκία, που έχουν διεισδύσει στην ελληνικά αγορά.
Στην αγορά αυτή, leader είναι η ΙΚΕΑ του ομίλου Φουρλή, που είναι δύσκολο να την ανταγωνιστεί, καθώς έχει μερίδιο πάνω από 30% στην αγορά επίπλου. Γι’ αυτό όμως ο Γιώργος Θεοδωρίδης, βάζει μπροστά τα Entos, αφού λόγω των χαμηλών τιμών που διαθέτει στα έπιπλά του, θα μπορέσει να ανταγωνιστεί με ισχυρότερο όπλο τις πολυεθνικές εταιρίες.
Ο τομέας στον οποίο ποντάρει σε μεγάλο βαθμό για τον επαναπροσδιορισμό της θέσης του ομίλου στην ελληνική αγορά, είναι το παιδικό έπιπλο.
Ο Γ. Θεοδωρίδης ποντάρει σ’ αυτό, εκμεταλλευόμενος και την απουσία πλέον από την αγορά της NEOSET, στο σήμα όμως της οποίας «στηρίζει» τις προσπάθειές του, γι’ αυτό άλλωστε και άνοιξε τρία καταστήματα ENTOS σε Αλεξανδρούπολη, Κοζάνη και Γιάννενα, τα οποία λειτουργούσαν παλαιότερα ως NEOSET.
Στα πλαίσια του δυναμικού comeback στην αγορά επίπλου, η Entos άνοιξε και ένα νέο κατάστημα στην Αγία Παρασκευή.