Η ανοδική πορεία της Παπουτσάνης, μετά το έλεγχο και το μάνατζμεντ που ανέλαβαν οι Μενέλαος Τασσόπουλος (φωτογραφία) και Γ. Γκάτζαρος μέσω της κυπριακής εταιρίας Bolleli C.O. συνεχίζεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Το «καραβάκι» της Παπουτσάνης, άφησε πίσω του την… θαλασσοταραχή των σημαντικών ζημιών και των διαδοχικών κεφαλαιακών ενισχύσεων που επιχειρούσε ο όμιλος Δαυίδ, και τώρα πλέει με δύο γερά «πανιά» προς τα… λιμάνια της κερδοφορίας.
Τα δύο γερά «πανιά» που κρατούν στον αφρό το «καραβάκι» της Παπουτσάνης, φέρνοντας αύξηση των πωλήσεων στο α_ εξάμηνο του έτους κατά 14% στα 9,1 εκατ. ευρώ και κέρδη 267 χιλ. ευρώ, είναι οι εξαγωγές και ο τουρισμός, μέσω της ανάπτυξης της αγοράς ξενοδοχειακών προϊόντων.
Οι εξαγωγές της Παπουτσάνης σημείωσαν σημαντική αύξηση στα επίπεδα των 4,1 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 45% του ομίλου, έναντι 38% την προηγούμενη περίοδο. Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρίας έχει συνάψει νέες συνεργασίες με δύο αλυσίδες λιανικής πώλησης με παρουσία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και την τοποθέτηση προϊόντων Olivia σε φαρμακεία της Ελλάδας και σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Όσον αφορά στην στήριξη από τον τουριστικό τομέα, αυτή προέρχεται από την συνεργασία με πολυεθνική εταιρία διανομής προϊόντων, μέσω της οποίας τα προϊόντα της Παπουτσάνης τοποθετούνται σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει ανάπτυξη 15% για την εταιρία, μέσα στη χρονιά, λόγω της πολύ καλής πορείας του τουρισμού στην Ελλάδα.
Στο ξενοδοχειακό σκέλος η Παπουτσάνης διανέμει τα δικά της προϊόντα Olivia, Skin Essentials και Καραβάκι αλλά και τα προϊόντα Κορρέ, σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρία σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.