Η κλωστοϋφαντουργία Μουζάκης, που καλύπτει το 95% της ελληνικής αγοράς στα προϊόντα οικιακής κατανάλωσης και το 75% – 80% στα προϊόντα βιομηχανικής κατανάλωσης, βλέπει τις κλωστές της να… ξεφτίζουν.
Γι’ αυτό και η αντιπρόεδρος της πάλαι ποτέ κραταιάς εταιρίας Ελευθερία Μουζάκη, χήρα του ιδρυτή της κλωστοϋφαντουργίας Ελευθερίου Μουζάκη, έδωσε το στίγμα της στρατηγικής για την επιβίωση της βιομηχανίας. Η στρατηγική αυτή προβλέπει συρρίκνωση μέσω δραστικής μείωσης του κόστους, προσαρμογή στα νέα δεδομένα και δυναμική ανάπτυξη πωλήσεων.
Η ανάγκη συρρίκνωσης κρίνεται από την διοίκηση της εταιρίας απαραίτητη, καθώς συνεχίζει την ζημιογόνο πορεία της, έστω κι αν οι ζημιές το εξάμηνο του 2014 μειώθηκαν από τα 2,87 εκατ. ευρώ στο 1,44 εκατ. ευρώ, ενώ μειώθηκαν και οι πωλήσεις στα 4,33 εκατ. ευρώ από τα 5,9 πέρυσι. Ένα θετικό στοιχείο αποτελεί και ο χαμηλός δανεισμός που ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ.
Για να εξασφαλίσει αυξημένη ρευστότητα η διοίκηση εντείνει τις προσπάθειες για την αξιοποίηση των ακινήτων του ομίλου, με βασικό στόχο την ενοικίαση χώρου, ο οποίος δεν χρησιμοποιείται πλέον για λειτουργικούς σκοπούς.
Σύμφωνα όμως με την Ελευθερία Μουζάκη, η ενοικίαση του ακινήτου δεν επαρκεί για να λύσει τα προβλήματα της εταιρίας, γι’ αυτό και επείγει η μείωση του κόστους.
Η αντιπρόεδρος της εισηγμένης δεν ξεκαθάρισε αν η μείωση του κόστους θα συμπεριλάβει έμψυχο δυναμικό ή μείωση της παραγωγής. Σε κάθε περίπτωση όμως, για να δυναμώσουν οι κλωστές της Μουζάκης, θα χρειαστούν θυσίες…