Η μεγάλη αύξηση που σημειώνει ο ελληνικός τουρισμός, «ξύπνησε» τα αδέλφια Αντώνη και Μαρία Καράτζη, του ομώνυμου ομίλου, και ξαναβγάζουν από το συρτάρι, τα σχέδια για νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Κρήτη.
Τα δύο αδέλφια, είχαν καταρτίσει ένα επενδυτικό σχέδιο 37,26 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης το ανέβαλαν και το… καταχώνιασαν στα συρτάρια του γραφείου τους.
Τώρα που ο τουρισμός βιώνει τις καλύτερες μέρες των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, αποφάσισαν να ρίξουν στην αγορά ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων στη θέση Δράπανος της Χερσονήσου στην Κρήτη.
Έτσι, υπέβαλαν το επενδυτικό του σχέδιο, που ανέρχεται στα 14,5 εκατ. ευρώ στο υπουργείο Ανάπτυξης, για να εξασφαλίσουν την επιδότηση και τα κατάφεραν, αφού το υπουργείο ενέκρινε την συνολική ενίσχυση 4,28 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 30% του κόστους της επένδυσης.
Η νέα μονάδα θα είναι δυναμικότητας 118 δωματίων και 240 κλινών. Αυτό το ξενοδοχείο θα είναι το πρώτο πέντε αστέρων, αλλά το δεύτερο για τα αδέλφια Καράτζη, που έχουν στην ιδιοκτησία τους ένα επίσης ξενοδοχείο, το Nana Beach, τεσσάρων αστέρων.
Το «Nana Beach» είναι το πρώτο που εφαρμόζει στην Ελλάδα το σύστημα All Inclusive, όπου οι τουρίστες φορούν τα γνωστά πλαστικά βραχιολάκια και απολαμβάνουν όλες τις υπηρεσίες τουρισμού εντός της μονάδας.
Βέβαια, αυτή η τακτική των ξενοδοχείων δεν γίνεται αποδεκτή από τους άλλους επαγγελματίες του τουρισμού, αφού χάνουν πελάτες, όμως για τα αδέλφια Καράτζη η εφαρμογή του συστήματος, αλλά και η ορθολογική διαχείριση του ξενοδοχείου, σε συνεργασία με ξένα πρακτορεία, έχουν καταστήσει τη σημερινή μονάδα μία από τις μεγαλύτερες στην Κρήτη.
Το συνολικό επενδυτικό σχέδιο της Καράτζης στον τουρισμό, περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή πολυτελούς θερέτρου 700 κλινών και συγκροτήματος μπανγκαλόου δίπλα στη θάλασσα, σε ιδιόκτητη έκταση 15 εκταρίων στη Χερσόνησο.
Το σύστημα πάντως αυτό, δεν θα μπορέσουν ή δεν θέλουν να το εφαρμόσουν και στην νέα πεντάστερη μονάδα, ώστε να αποφύγουν τις συγκρούσεις με τους επαγγελματίες της Χερσονήσου, που ποντάρουν και στην δική τους ανάκαμψη από την αύξηση των τουριστικών αφίξεων στην Κρήτη.