Στρατηγικής προτεραιότητας επιλογή αποτελεί για την Interamerican η ανάπτυξη του δικτύου συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών, στο πλαίσιο της πολιτικής της πολυκαναλικής διανομής που ακολουθεί η εταιρεία.
Το ετησιοποιημένο χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται το δίκτυο φθάνει συνολικά τα 121 εκατ. ευρώ και ειδικότερα 89 εκατ. στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων και 32 εκατ. στους κλάδους ζωής και υγείας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 30% των γενικών αφορά σε κλάδους εκτός αυτοκινήτου, ενώ στο αυτοκίνητο τα συμβόλαια νέων οχημάτων είναι 5.000 περισσότερα από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013.
Εξάλλου, και στους κλάδους αστικής ευθύνης παρατηρήθηκε αύξηση παραγωγής κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, ενώ δυναμική είναι και η αύξηση στις corporate business όπου το δίκτυο πρακτόρων-μεσιτών κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο εργασιών μεταξύ των δικτύων της εταιρείας.
Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, σήμερα η Interamerican συνεργάζεται στην Αττική και στην περιφέρεια με 1.014 πράκτορες, μεσίτες και ανεξάρτητους διαμεσολαβούντες, έχοντας προσθέσει κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 113 νέες συνεργασίες. Η εταιρεία υλοποιεί πρόγραμμα εντατικής εκπαίδευσης του δικτύου, με 15 εκδηλώσεις κατά το πρώτο εξάμηνο και με έμφαση στις οδηγίες της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ κάνει χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας στην μηχανογραφική υποστήριξη των εργασιών, με το 90% της έκδοσης συμβολαίων αυτοκινήτου να πραγματοποιείται στα γραφεία των συνεργατών και με online έκδοση των ασφαλιστηρίων υγείας.
«Η ανάπτυξη του πρακτορειακού δικτύου που έχει επιτύχει η Interamerican από το 2005, όταν ξεκίνησε με 50 συνεργασίες, μέχρι σήμερα είναι αξιοσημείωτη, εμπλουτίζοντας σημαντικά τους τρόπους με τους οποίους θέλουμε να είμαστε κοντά στον πελάτη. Με τους πράκτορες και μεσίτες έχουμε προχωρήσει σε νέες συμβάσεις στην κατεύθυνση που έχει ορίσει η ΤτΕ, ενώ οι διαδικασίες είσπραξης που εφαρμόζει η Interamerican είναι το pay and print και η απευθείας είσπραξη, με τη χρήση της ταχυπληρωμής να αφορά στο 70% των συνεργατών μας», επεσήμανε ο κ. Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας.