Η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των 250 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Μαρινόπουλου συνεχίζεται ασταμάτητα σε διπλό μέτωπο. Όχι μόνο με το άνοιγμα νέων καταστημάτων, αλλά και με ελκυστικές προσφορές προς τους καταναλωτές σε ετήσια βάση.
Με στόχο όχι απλά να διατηρήσει την θέση του leader στην αγορά του λιανεμπορίου, στην οποία έχει μερίδιο 24,5%, αλλά να την διευρύνει ακόμα περισσότερο από τους ανταγωνιστές του.
Επίσης, στοχεύει στην διατήρηση της εδραίωσης της σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, η οποία αποτελεί και το μεγαλύτερο όφελος για την εταιρία σε βάθος χρόνου.
Το στίγμα των προσφορών είχε δώσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μαρινόπουλου, Ζερόμ Λουμπέρ, ο οποίος είχε πει ότι το μεγαλύτερο μέρος του επενδυτικού προγράμματος θα κατευθυνθεί στην ελληνική αγορά, στηρίζοντάς την στη δύσκολη στιγμή της οικονομικής κρίσης και των περικοπών στον οικογενειακό προϋπολογισμό.
Έτσι, αποφάσισε να τρέξει 100άρι στον στίβο του ανταγωνισμού και των ευκαιριών προς τους καταναλωτές. Από τις 19 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 2 Νοεμβρίου, για έξι δηλαδή εβδομάδες, σε όλα τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour σε όλη την Ελλάδα, θα υπάρχουν 100 μεγάλες και πρωτόγνωρες προσφορές, σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης και όχι μόνο.
Η νέα προσφορά του ομίλου Μαρινόπουλου, δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, διασφαλίζοντας την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και καλύπτοντας πλήρως τις βασικές και όχι μόνο, ανάγκες της οικογένειας.