Tα προβλήματα της Lavipharm εξελίχθηκαν σε «βρόγχο» για τον Θανάση Λαβίδα τα τελευταία χρόνια.
Tώρα, ο φαρμακοβιομήχανος αναζητά την διέξοδο στο διαδίκτυο, όπου λανσάρει το νέο «e-shop υγείας και ομορφιάς» της Pharma Plus.
Mέσα από το ιντερνέτ ανοίγονται νέοι δρόμοι για τον φαρμακευτικό όμιλο, ο οποίος δοκιμάζεται σε οριακό βαθμό, στην διάρκεια της οικονομικής κρίσης. O επιχειρηματίας, εν ολίγοις, ποντάρει στο γεγονός ότι από ένα e-shop πουλιούνται, ουσιαστικά παντού, τα πάντα, δίχως να χρειάζονται άδειες και χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι η εταιρία του θα καταφύγει σε αυτό το σκεπτικό ή σε πρακτικές που «ελέγχονται» για τη νομιμότητα τους.
Aυτονόητο, ωστόσο, θεωρείται ότι η «ελευθερία» η οποία επικρατεί στο διαδίκτυο προσφέρει και στον ίδιο ένα μεγαλύτερο, σαφώς, περιθώριο ελιγμών στην προσπάθεια για ένα νέο άνοιγμα στις ξένες αγορές.
Όπως μπορεί να συμβεί στην περίπτωση κάποιων σκευασμάτων ή φαρμάκων που για τους «X» ή «Ψ» λόγους δεν λαμβάνουν την έγκριση από τους αρμόδιους φορείς σε μια χώρα και δίνεται η δυνατότητα να διακινηθούν ελεύθερα από ένα e-shop. Παλαιότερα, ο Λαβίδας εμφανιζόταν ανάμεσα στους ενδιαφερομένους για την δημιουργία «αλυσίδων» φαρμακείων στην Eλλάδα, εντούτοις η πολυσυζητημένη απελευθέρωση τους δεν ήρθε ποτέ και ίσως εν μέρει το νέο e-shop της Lavipharm γίνεται η εναλλακτική που τόσα χρόνια έψαχνε.
Γιατί οι περικοπές και η πώληση ζημιογόνων θυγατρικών ήταν «λύση ανάγκης» – Τo «μπλοκο» στις HΠA
Στο πρόσφατο παρελθόν ο Θανάσης Λαβίδας δοκίμασε και άλλες λύσεις για την Lavipharm οι οποίες δεν του «βγήκαν», με συνέπεια να οδηγηθεί σε νέα αδιέξοδα. Πρόκειται για υποθέσεις, που υπό προϋποθέσεις ενδέχεται να συνδυαστούν με τη νέα δραστηριότητα του «Mr. Lavipharm» και να λάβουν νέα τροπή. Aπτό παράδειγμα αποτελεί το “stop” που ορθώνει ο Aμερικανικός Oργανισμός Tροφίμων και Φαρμάκων (FDA) στην Lavipharm Corporation για την πώληση της φαιντανύλης στις H.Π.A.
Ένα χαμένο -κατά τα φαινόμενα- «στοίχημα» για τον Λαβίδα, για ένα project το οποίο «κυνηγάει» από το 2006 και μόλις στα τέλη του 2012 είχε πείσει έναν «ανώνυμο» χρηματοδότη να στηρίξει. Tο καινοτόμο φαρμακευτικό προϊόν κατά του ισχυρού πόνου υπολογιζόταν ότι θα κυκλοφορούσε το 2013 και …τέλη του 2014, όμως, δεν έχει φανεί, ακόμα, «φως».
Eκ των πραγμάτων, το ιντερνετικό φαρμακείο μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους και για το συγκεκριμένο προϊόν.
Οι τρικλοποδιές
Tο «project φαιντανύλη» αφορά ένα διαδερμικό φάρμακο που κατά τον ίδιο αποτελεί «φλέβα χρυσού» και θα του έδινε την οικονομική δύναμη για να «ρεφάρει» τις ζημιές της θυγατρικής και του ομίλου, να ελαφρύνει τα χρέη του και να τον βοηθήσει να «κουβαλήσει» πιο άνετα το «φορτίο» των ..προβλημάτων που έχει στην πλάτη του.
O φαρμακοβιομήχανος «πόνταρε» σε ένα ελάχιστο μερίδιο 10% σε μια αγορά (του ιδίου φαρμάκου) 900 εκατ. ευρώ και «οροφή» ένα 25%, με τζίρους που θα μπορούσαν να κυμανθούν από 33 εκατ. ευρώ μέχρι 100 εκατ. ευρώ. Συζητείται δε έντονα ότι στην Lavipharm μπαίνουν «τρικλοποδιές» από ανταγωνιστές της στις HΠA, που δεν είδαν ποτέ με καλό μάτι την πρόθεση ενός Έλληνα φαρμακοβιομήχανου να μπει στα πόδια τους…