Παρουσίασε αύξηση 28% το εννεάμηνο
Χρυσό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για την ελληνική θυγατρική του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου ένδυσης H&M το περασμένο εννεάμηνο από πλευράς πωλήσεων αφού κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση η οποία άγγιξε το 28%, με την επίδοση στην ελληνική Αγορά να είναι μία από τις υψηλότερες που πέτυχε η αλυσίδα στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο εισηγμένος σουηδικός όμιλος, οι πωλήσεις στην Ελλάδα για το εννεάμηνο της χρήσης του (1η Δεκεμβρίου 2013 – 31 Αυγούστου 2014) διαμορφώθηκαν στα 102,1 εκατ. ευρώ από 75,5 εκατ. το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση 35% στο οικείο νόμισμα και 28% σε ευρώ.
Τα καταστήματα στην Ελλάδα
Στο εννεάμηνο, η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένους χώρους.
Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά 34,7 εκατ. ευρώ από 25,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Μέσα στον Σεπτέμβριο η αλυσίδα προσέθεσε ένα ακόμη κατάστημα στη Γλυφάδα, ενώ προγραμματίζει την προσθήκη δύο νέων σημείων στην περιφέρεια. Ειδικότερα έως το τέλος του 2014, θα ανοίξει ένα κατάστημα στην Πάτρα και ένα στην Καλαμάτα.