Έτοιμο και σε πλήρη λειτουργία το εργοστάσιο στις Σέρρες
Τη νέα πρότυπη μονάδα γιαουρτιού στις Σέρρες παρουσίασε η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, θεμελιώνοντας το όραμά της να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια Αγορά ελληνικού γιαουρτιού.
Η γαλακτοβιομηχανία πλέον στοχεύει στην αύξηση μεριδίων της στην ελληνική Αγορά αλλά και στην επέκταση στις Αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, τόσο με επώνυμο προϊόν, όσο και με private label για λογαριασμό μεγάλων λιανεμπορικών ομίλων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η επένδυση της Κρι Κρι πραγματοποιήθηκε στο χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της στις Σέρρες και περιλαμβάνει την κατασκευή νέας, υπερσύγχρονης παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων, συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. Το νέο εργοστάσιο γιαουρτιού έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από το προηγούμενο και στην πλήρη λειτουργία του θα απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζόμενους.
Στον κλάδο του γιαουρτιού η Κρι Κρι έχει ισχυρή πανελλαδική διανομή, με διαρκώς ανοδικά μερίδια αγοράς, καθώς και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 10 χώρες (με πιο σημαντικές Γερμανία, Δανία, Ολλανδία, Ιταλία, Αγγλία, Ιράκ). Το νέο εργοστάσιο ενισχύει ακόμη περισσότερο την αναπτυξιακή της δυναμική, διευρύνοντας τις δυνατότητες ανταπόκρισης στη ζήτηση και καθιστώντας ευχερέστερη την αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της, αναφέρει η ανακοίνωση.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος δήλωσε σχετικά: «Το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και η ατυχής συγκυρία δεν πτόησαν την ΚΡΙΚΡΙ. Εφαρμόζουμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο. Η δημιουργία του νέου εργοστασίου γιαουρτιού, συνολικής επένδυσης 20 εκατομμυρίων ευρώ, είναι ορόσημο για την εταιρία μας και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει τον κύριο μοχλό ανάπτυξης μας, τα επόμενα χρόνια. Στην πορεία αυτή, αναγνωρίζουμε τον καθοριστικό ρόλο της στήριξης των ανθρώπων μας, που αποτελούν και το σημαντικότερο κεφάλαιο της εταιρείας. Δείχνουμε, έμπρακτα, το σεβασμό μας στους παραγωγούς γάλακτος, τους προμηθευτές και τους μετόχους μας. Γνώμονας μας παραμένει πάντα ο καταναλωτής, στις ανάγκες του οποίου επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε και αυτός να νιώθει περήφανος που καταναλώνει τα προϊόντα μας»