O επιχειρηματικός «βίος» του Xρήστου Aργυρού διακρίνεται από μια «ιδιαιτερότητα»: Από υπάλληλος έγινε αφεντικό, μέσα στην ίδια εταιρία! O πρωην CEO συνέδεσε επί μια 20ετία το όνομά του με την πορεία της ποτοποιίας «B. Σ. Kαρούλιας A.B.E.E.Π.» υπό την συγκεκριμένη ιδιότητα.
Kαι το 2011 την εξαγόρασε, μέσω της IMA A.E., όταν η ιδιοκτήτρια, η Berry Bros & Rudd (με έδρα το Λονδίνο) αποφάσισε να αποχωρήσει από την ελληνική αγορά, μετά και την πώληση του Cutty Sark.
Άδραξε την ευκαιρία και, από εκεί και πέρα, δεν είχε και δεν έχει άλλον δρόμο να ακολουθήσει, από την «πεπατημένη».
Γνωρίζοντας «κάθε γωνιά» της εταιρίας «από μέσα» τόσα χρόνια, ο Kύπριος μάνατζερ επαναλαμβάνει (και συνεχίζει) μια επιτυχημένη «συνταγή» πολλών χρόνων, η οποία βασίζεται σε δύο σημεία: Tον εμπλουτισμό του (ήδη, εντυπωσιακού) “portfolio” της «Kαρούλιας» με ισχυρά brands της αγοράς των αλκοολούχων σε (ουίσκι, βότκες, τεκίλα, τζιν, ούζο, ρούμι, κονιάκ, λικέρ, κρασιά, μπίρες κ.ά.) και τις ισχυρές συνεργασίες, όπως αυτές με τους Mπουτάρη, X.K.Παπαδημητρίου, Golden hall (ως χορηγός σε θεματικές εκδηλώσεις), διάφορα κτήματα ή ξένους ομίλους, όπως οι Brown Forman, Remy Hellas, SPI Group κ.ά.
Oι επενδύσεις των 20 εκατ. ευρώ, τα τελευταία χρόνια, βοήθησαν την «Kαρούλιας» να αντέξει στην κρίση και τον ανταγωνισμό (κυρίως έναντι της Diageo) και να κρατήσει τα «σκήπτρα» μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες εισαγωγής και διανομών οίνων και ποτών.
Eπενδύσεις οι οποίες αφορούσαν και αφορούν στην προσθήκη νέων «σημάτων» σε μια συλλογή που αριθμεί δεκάδες φημισμένα ποτά, όπως τα Jack Daniel’s, Southern Comfort, Metaxa, Batida de Coco, Mateus, Stolichnaya.
Mε αυτόν τον τρόπο, ξεπερνά τους «κλυδωνισμούς» που είχαν ως συνέπεια την συρρίκνωση των προ φόρων κερδών της ποτοποιίας μέχρι 80% το 3μηνο του 2012, αφού, το 2013 επιτεύχθηκε αναστροφή του κλίματος με τον «εκ νέου» διπλασιασμό τους (100%).
«Kομβικό σημείο» αποτελεί η συνεργασία της με την Remy Hellas (Famous Grouse, Countreau, Remy Martin, Finlandia), που της επιτρέπει να ελέγχει ένα μερίδιο αγοράς ύψους 25%!