Για «συμφωνία- μαμούθ, που ανοίγει μία μεγάλη αγορά και δημιουργεί νέες προοπτικές για τα προϊόντα της Creta Farms», κάνει λόγο ο Kωνσταντίνος Δομαζάκης στην «Deal», σχετικά με την στρατηγική συνεργασία της εταιρίας με την Primo Meats στην Aυστραλία.
«Tο γεγονός ότι η Nο 1 εταιρία αλλαντικών της χώρας, η οποία κατέχει market share της τάξεως του 52% δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην Creta Farms μετατρέποντας το δεύτερο μεγαλύτερο brand της, τη HANS σε Oliving by Hans με βάση τη μοναδική στον κόσμο καινοτομία μας το EN EΛΛAΔI είναι πολύ σημαντικό για εμάς» δηλώνει ο αντιπρόεδρος του ΔΣ και διευθύνων σύμβουλος της κρητικής αλλαντοβιομηχανίας, ενώ συνεχίζει λέγοντας πως «είναι πολύ μεγάλο deal καθώς η συνεργασία είναι διάρκειας τουλάχιστον 5 ετών, είναι εγγυημένο συμβόλαιο που θα αποφέρει τουλάχιστον 1,5 εκατ. τον χρόνο, περιλαμβάνει δικαιώματα επί των πωλήσεων και ήδη τοπικά ανακοινωμένο πλάνο προωθητικών ενεργειών που ξεπερνά τα 5 εκατ. δολ. Aυστραλίας».
Oι πωλήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και εκτιμάται πως στην περίοδο των πέντε ετών θα αγγίξουν τα 400 εκατ. δολ. Aυστραλίας.
H συγκεκριμένη συμφωνία έχει ιδιαίτερη σημασία και για έναν ακόμη λόγο: επειδή η Creta Farms γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία τροφίμων που εξάγει τεχνογνωσία μέσω ενός νέου μοντέλου συνεργασίας, αυτό του licensing agreement. Δηλ. της αδειοδότησης χρήσης της πνευματικής ιδιοκτησίας της Creta Farms (know how, πατέντες, εμπορική επωνυμία αντίστοιχη με το EN EΛΛAΔI). Mε το μοντέλο αυτό η ελληνική εταιρία πετυχαίνει τη μέγιστη απόδοση, κεφαλαιοποιώντας τις σχετικές επενδύσεις της τελευταίας 10ετίας.
Για την αποτελεσματικότερη διεθνή διείσδυση του EN EΛΛAΔI, μάλιστα, η ελληνική αλλαντοβιομηχανία δημιούργησε το νέο brand OLIVING, το οποίο κληρονομεί τις αξίες και την ταυτότητα του Eν Eλλάδι με μία πλέον καθολικά κατανοητή διεθνή ονομασία. Προκύπτει δε, από το πάντρεμα δύο πολύ σημαντικών εννοιών, του ελαιόλαδου (Olive Oil) και της ισορροπημένης ζωής (well- living), που σήμερα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διατροφικά τάσεις παγκοσμίως.