Σχέδια για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο εξωτερικό δρομολογεί η Vivartia, με στόχο το 30% των εσόδων της να προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, μέσα στην επόμενη τριετία.
Όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Αρτινός, μιλώντας σε δημοσιογράφους, η στροφή στο εξωτερικό αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς οι εξαγωγές αναπτύσσονται με ρυθμούς 60% και εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις προοπτικές που ανοίγονται για τη Vivartia εκτός συνόρων. Ειδικά, στον τομέα του στραγγιστού γιαουρτιού ή του «ελληνικού γιαουρτιού» όπως είναι ευρέως γνωστό στους ξένους καταναλωτές, τα μηνύματα που λαμβάνει είναι πολύ ενθαρρυντικά.
Συγκεκριμένα, στην ιταλική αγορά, μέσα σε διάστημα τεσσάρων μηνών τα γιαούρτια της ΔΕΛΤΑ σε συνεργασία με τη Granarolo κατέκτησαν μερίδιο 17,4%, φθάνοντας στη δεύτερη θέση, παρότι η γκάμα τους δεν είναι πλήρης (μόλις πέντε κωδικοί) και η τοποθέτησή τους είναι ακόμη περιορισμένη (μόλις στο 35% των σημείων πώλησης). Στελέχη της Vivartia επισημαίνουν ότι με δεδομένη την απήχηση του συγκεκριμένου προϊόντος υπάρχει πλάνο για διεύρυνση των εξαγωγών του και ήδη γίνονται σχετικές συζητήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Έντονο ενδιαφέρον υπάρχει και για άλλα προϊόντα, όπως οι ζύμες και τα κατεψυγμένα λαχανικά, αλλά και για τον τομέα εστίασης, όπου αρκετοί επενδυτές θέλουν μέσω master franchise να αναλάβουν την ευθύνη ανάπτυξης των Goody’s, Everest και Flocafe. Την ίδια ώρα, παρά την καθυστέρηση προχωρεί και η κατασκευή του εργαστασίου στο Αμπού Ντάμπι.
Ελληνική αγορά << Εμφαση θα δοθεί και στην εγχώρια αγορά, όπου η πτώση της κατανάλωσης αρχίζει να επιβραδύνεται. Η προσοχή στρέφεται στο «γάλα ημέρας», το οποίο κυκλοφόρησε πριν από μερικές ημέρες σε επιλεγμένα σημεία και σύμφωνα με την εταιρεία η ζήτησή του είναι πολύ υψηλή.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αυξήσει την παραγωγή του, ενώ δεν αποκλείεται η επέκταση της διανομής του στα σούπερ μάρκετ. Ο κ. Αρτινός υπογράμμισε, τέλος, ότι βούληση της Vivartia, παρά το όσα ακούγονται, είναι να ολοκληρώσει την εξαγορά της ΜΕΒΓΑΛ.