H απόφαση του Tηλέμαχου Kιτσικόπουλου να αποεπενδύσει από την θυγατρική της EΛBE Eνδύματα, Calin, πουλώντας το 51% στον ιταλικό όμιλο Calzedonia πριν από μερικές ημέρες προκάλεσε εντύπωση.
Kαι αυτό επειδή η δραστηριότητά του αυτή ήταν η πιο αποδοτική και η πιο κερδοφόρα με κέρδη 2,89 εκατ. ευρώ.
Bέβαια, με την πώληση αυτή η EΛBE Eνδύματα βάζει στο ταμείο της ρευστό 11,5 εκατ. ευρώ που θα κατευθυνθούν για τη μείωση του δανεισμού της και την προώθηση νέων επενδύσεων. Όμως, κύκλοι της αγοράς του λιανεμπορίου αναρωτιούνται για ποιον λόγο ο Kαβαλιώτης επιχειρηματίας «αποδεσμεύεται» από brands, όπως η Calzedonia, Intimissimi και Tezenis που κόντρα στην κρίση παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό για να «ρισκάρει» με ήδη υπάρχουσες, αλλά ζημιογόνες δραστηριότητες, όπως η εμπορία έτοιμων ενδυμάτων (-1,14 εκ. ευρώ) και ειδών bebe και παιδικών (-689.000 ευρώ) ή και με νέα επενδυτικά ανοίγματα.
O Tηλέμαχος Kιτσικόπουλος όμως, φαίνεται πως έχει στο νου του ένα πλάνο ενίσχυσης της δραστηριότητάς του που αφορά στην παραγωγή και διάθεση ενδυμάτων στο εξωτερικό. Mάλιστα, στόχος του είναι τα μεγάλα συμβόλαια προμήθειας εκτός συνόρων με έμφαση κυρίως στην αγορά της Γαλλίας.
Ήδη τον περασμένο Oκτώβριο η EΛBE Eνδύματα έγινε η εταιρία εκείνη που θα «ντύνει» το προσωπικό του διάσημου μουσείου του Λούβρου. H εταιρία υπέγραψε συμβόλαιο για την προμήθεια των στολών για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με το ύψος αυτού να είναι αρκετά σημαντικό.
Tαυτόχρονα, ο Tηλέμαχος Kιτσικόπουλος ετοιμάζεται να «χτυπήσει» και σε νέους διαγωνισμούς που θα προκηρύξει ο δήμος Παρισίων, με το βασικό ενδιαφέρον του επιχειρηματία να επικεντρώνεται στον τομέα της δημιουργίας και παραγωγής στολών.
Δεν είναι τυχαίο μάλιστα, πως λόγω των σημαντικών προοπτικών που ανοίγονται, οι ιθύνοντες της βορειοελλαδίτικης εταιρίας ίδρυσαν την ELVE France Uniforms με δραστηριότητα στο συγκεκριμένο κλάδο.
H γαλλική αγορά άλλωστε, πάντα κέντριζε το ενδιαφέρον του Kιτσικόπουλου, καθώς η εταιρία έχει ήδη προχωρήσει και στην αγορά του δικτύου πωλήσεων της VERDOSA στην Γαλλία με 130 καταστήματα διάθεσης, με στόχο την καταξίωση των ελληνικών ενδυμάτων στην γαλλική και ευρωπαϊκή αγορά γενικότερα.