Σε κοινό μονοπάτι θα πορευτούν, στη Βουλγαρία, η Carrefour Μαρινόπουλος Βουλγαρίας και η Piccadilly, καθώς προχωρούν σε διαδικασία συγχώνευσης.
Πιο συγκεκριμένα οι AP Mart AD και CMB Bulgaria συμφώνησαν από κοινού σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 46 εκατ. βουλγαρικών λεβ (50% εντός του 2014 και 50% εντός του 2015) προκειμένου να βελτιωθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις πληρωμών των προμηθευτών και να υποστηριχθεί περαιτέρω η λειτουργία της επιχείρησης.
Οι δύο εταιρίες θα διατηρήσουν ίσα ποσοστά στη νέα κοινοπραξία, η οποία αφορά στη λειτουργία δικτύου 75 καταστημάτων στη Βουλγαρία, με περίπου 3.000 εργαζομένους και ετήσιο τζίρο 452 εκατ. BGN για το 2013.
Ο CEO του Μαρινόπουλου αναλαμβάνει επικεφαλής
Επικεφαλής των δύο σχημάτων, ως Regional Manager θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε. κ. Jerome Loubere.
Ο κ. Loubere έχει εκτεταμένη εμπειρία σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, διατελώντας ως διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Μαρινόπουλος από το 2004 έως το 2008, όταν και ανέλαβε τη θέση του General Manager για το σύνολο των επιχειρήσεων του ομίλου Μαρινόπουλος.
Το 2012 ανέλαβε εκ νέου καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου της 100% ελληνικής ιδιοκτησίας Μαρινόπουλος Α.Ε., έχοντας την ευθύνη μίας επιχείρησης με τζίρο μεγαλύτερο των 2,5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία, στην Αλβανία, στα Σκόπια και στην Κύπρο.
Σε τοπικό επίπεδο, συνεπικεφαλής του σχήματος θα είναι ο κ. Milos Ristic της CMB Bulgaria και η κ. Tanya Kosseva-Boshova της Piccadilly.
Επέκταση του δικτύου
Ο πυρήνας της στρατηγικής του νέου σχήματος περιλαμβάνει την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων και την επιτυχή συγχώνευση των δύο brands προκειμένου να παρέχουν στον καταναλωτή το βέλτιστο αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες και την ποιότητα των προϊόντων.
Επισημαίνεται ότι η συμφωνία θα ολοκληρωθεί μετά την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Βουλγαρίας (Bulgarian Commission for Protection and Competition).