Η ανοδική τάση που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις του ομίλου καλλυντικών Σαράντης επιταχύνθηκε κατά το τρίτο τρίμηνο του 2014, αφού παρουσίασε αύξηση κατά 9,4%, οδηγώντας έτσι σε αύξηση πωλήσεων κατά το εννεάμηνο ύψους 6%, στα 182,15 εκ. ευρώ από 171,83 εκ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο. Η αύξηση του κύκλου εργασιών του ομίλου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι αποτέλεσμα των ισχυρών μεριδίων αγοράς και των συνεχών πρωτοβουλιών υποστήριξης και προώθησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του ομίλου σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης του.
Οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν το 62% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, συνεχίζουν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης των πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,8%, που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά 7,5% σε τοπικό νόμισμα. Στην παραπάνω πορεία προστίθεται η αξιοσημείωτη ανάπτυξη της Ελλάδας, με ρυθμό μεγαλύτερο εκείνου της αγοράς, παρουσιάζοντας μια αύξηση ύψους 4,7% στο εννεάμηνο του 2014 (αύξηση 12,9% κατά το τρίτο τρίμηνο του 2014). Οι ευνοϊκότερες συμφωνίες προμήθειας υλών και υπηρεσιών καθώς και οι ενέργειες που στοχεύουν σε χαμηλότερο κόστος παραγωγής, συνεχίζουν να ωφελούν το μικτό κέρδος του Ομίλου, οδηγώντας σε αύξηση του περιθωρίου μικτού κέρδους σε 49,73% κατά το εννεάμηνο του 2014 από 49,48% το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 15,37 εκ. ευρώ από 15,44 εκ. ευρώ, και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 8,44% από 8,99% το εννεάμηνο του 2013 και 7,19% το α’ εξάμηνο του 2014. Τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα 9,83 εκ. ευρώ από 10,81 εκ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα καθαρά κέρδη του ομίλου επιβαρύνονται με επιπλέον αναβαλλόμενο φόρο ύψους περίπου 0,75 εκ. ευρώ λόγω της πρόσφατης εξαγοράς της τσεχικής εταιρείας καλλυντικών σημάτων ASTRID TM.
Αφοσιωμένη στο επενδυτικό πλάνο εξαγορών, η διοίκηση ολοκλήρωσε εντός του Οκτωβρίου 2014 την εξαγορά της δραστηριότητα του Noxzema στην Ελλάδα από την Procter & Gamble, στην συμφωνηθείσα τιμή των 8,7 εκ. ευρώ (εκροή κατά το 4ο τρίμηνο του 2014).
Η στρατηγική του Ομίλου επικεντρώνεται σε προϊοντικές καινοτομίες στις βασικές κατηγορίες του Ομίλου, στην ανανέωση και τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των προϊόντων μέσω συνεργειών και μείωσης κόστους στην παραγωγή και στο επενδυτικό της πλάνο εξαγορών προστιθέμενης αξίας ικανών να επιφέρουν υψηλές αποδόσεις, να διευρύνουν τα περιθώρια κέρδους και να προσφέρουν συνέργειες τόσο σε επίπεδο δαπανών και κόστους όσο και σε επίπεδο καινοτομιών και επεκτασιμότητας προϊόντων.