Στον πάγο φαίνεται να παραμένει ο διαγωνισμός για το Καστέλι και μάλιστα πρόκειται να δοθεί νέα παράταση για την υποβολή των προσφορών.
Υπενθυμίζεται ότι η επίσημη ημερομηνία υποβολής των προσφορών είχε ορισθεί για την ερχόμενη εβδομάδα, στις 16 Δεκεμβρίου.
Πηγές από τις ενδιαφερόμενες κοινοπραξίες αναφέρουν ότι «εμείς προετοιμαζόμαστε κανονικά αφού επισήμως η παράταση δεν έχει δοθεί ακόμη, ωστόσο μένουν ακόμη ανοικτά ζητήματα να διευκρινισθούν σε σχέση με τα τεχνικά θέματα του έργου, τα οποία δεν δύναται να απαντηθούν στο διάστημα της επόμενης εβδομάδας».
Σημειωτέον, ότι ήδη τον περασμένο μήνα το υπουργείο Υποδομών είχε προχωρήσει σε παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας για τις 16 Δεκεμβρίου, με το σκεπτικό ότι, μεταξύ άλλων, οι παρατηρήσεις από τους επτά ενδιαφερόµενους ήταν εκτενέστατες και αναφέρονταν στο τεχνοοικονοµικό και νοµικό περιεχόµενο του σχεδίου σύµβασης παραχώρησης και του σχεδίου καταστατικού, καθώς και στο τεχνικό µέρος των υπόλοιπων τευχών δημοπράτησης.
Επιπλέον, πολλά από τα ερωτήµατα και τις παρατηρήσεις των ενδιαφεροµένων συναρτώνται µε τη χορήγηση στοιχείων εκ µέρους άλλων φορέων (Υ.Π.Α., ΓΕΑ κ.α.), τόσο για την υφιστάµενη κατάσταση λειτουργίας του Κεντρικού Αερολιµένα Ηρακλείου Κρήτης (ΚΑΗΚ), όσο και άλλων αεροδροµίων της ευρύτερης περιοχής.
Για το διαγωνισμό έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, επισήμως, και οι τρείς μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστιικοί όμιλοι –ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, J&P ABAΞ, οι οποίοι θα συνασπισθούν με ισχυρά ονόματα του εξωτερικού (VINCI, ΑCS, Bouygues.
Ο ανάδοχος θα κατασκευάσει τόσο το αεροδρόμιο, όσο και τις οδικές συνδέσεις, με ένα συνολικό κόστος άνω των 800 εκατ. ευρώ.