Η ανανεωμένη καρτοκινητή Q ξεχώρισε φέτος στον ετήσιο Ευρωπαϊκό θεσμό βραβείων «European Excellence Awards», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου η καρτοκινητή Q αναδείχθηκε νικήτρια στην κατηγορία Ελλάδα/Κύπρος, για την καμπάνια Επικοινωνίας που αφορούσε το επαναλανσάρισμά της στην αγορά, μετά από 12 χρόνια παρουσίας.
Την περασμένη άνοιξη, η Q επανήλθε μέσα από μια ολοκαίνουρια επικοινωνιακή πλατφόρμα, εισάγοντας ένα νέο χρώμα, το πορτοκαλί, και προβάλλοντας τις 3 βασικές αρχές που διέπουν τη μάρκα, την Απλότητα, Ειλικρίνεια και Οικονομία, μέσα από το πρόσωπο του ηθοποιού Μάκη Παπαδημητρίου, στον ρόλο ενός χαρακτήρα/ παρουσιαστή που είναι άμεσος, αυτοσαρκαστικός και αυθεντικός όπως ακριβώς η Q.
Συγχρόνως, η Q ανανέωσε και τα προϊοντικά της πακέτα/ υπηρεσίες προς τον καταναλωτή και για πρώτη φόρα προσέφερε ΔΩΡΕΑΝ 500ΜΒ mobile internet και 1000 λεπτά ομιλίας προς όλη την Q, απλά με ανανέωση από 10€, ενώ έγινε συνώνυμο της οικονομίας, προωθώντας την χρέωση ανά δευτερόλεπτο.
Για το λανσάρισμα της νέας Q, η WIND προχώρησε με διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, on line μέσα καθώς επίσης πραγματοποίησε και ενέργειες προώθησης και δημοσιότητας. Παράλληλα ανανέωσε και το site της Q (www.myQ.gr).
Ο θεσμός «European Excellence Awards» ιδρύθηκε το 2007 και κάθε χρόνο βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες επικοινωνίας. Στη φετινή διοργάνωση υποβλήθηκαν περισσότερες από 1.600 υποψηφιότητες από όλη την Ευρώπη και στην short list μπήκαν 250 υποψηφιότητες, 3 από τις οποίες ανήκαν στη WIND Ελλάς.