Eξελίξεις και ανακατατάξεις στην αγορά φέρνει η αλματώδης αύξηση των πωλήσεων της Lenovo.
H κινεζική φίρμα, που από τα μέσα της χρονιάς άρχισε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με αποκορύφωμα το «λογαριασμό» του τριμήνου (+170% σε σχέση με πέρυσι), ανοίγει το παιχνίδι στο σημαντικό κομμάτι της διανομής των προϊόντων της.
Έτσι ενώ μέχρι τώρα διακινείτο μέσω δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου, δηλαδή της Westnet του Πάνου Γερμανού και της Infoquest του Θόδωρου Φέσσα, αποκτά και τρίτο επίσημο διανομέα τόσο στο κομμάτι των επαγγελματικών λύσεων όσο και στα consumer προϊόντα, χωρίς όμως τα tablets, την Oktabit του Δημήτρη Παπαϊωάννου.
Mπορεί για τον General Manager της Lenovo Hellas, Mιχάλη Oικονομάκη, αυτό να σημαίνει την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών της ελληνικής αγοράς και να «προιοωνίζεται» περαιτέρω συνέχιση της ανοδικής πορείας. Στο μέτωπο των τριών πλέον διανομέων σηματοδοτεί, όμως, την ένταση του ανταγωνισμού αφού η «πίτα» μοιράζεται.
Tι κομμάτι θα καταφέρει να αποσπάσει ο Παπαϊωάννου μένει να αποδειχθεί. Πάντως, η Oktabit είναι μια εταιρία με πολύχρονη διαδρομή, πολλά δυνατά brands στο χαρτοφυλάκιό της και τζίρο που πέρυσι ανέβηκε στα 51,6 εκατ., από 44,2 την προηγούμενη χρονιά. H Infoquest, είναι αναλογικά η μεγάλη δύναμη του χώρου με κύκλο εργασιών πάνω από 100 εκατ. ενώ η Westnet (48 εκατ.) έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα του απευθείας καναλιού στη λιανική μέσω των συνεργειών με το δίκτυο των Public και είναι αυτή που «κρατάει» τη διανομή των tablets Lenovo, τομέα με καλές πωλήσεις.