O Στέλιος Xατζηιωάννου είναι αποφασισμένος όχι μόνο να στηρίξει το σχέδιό του για την επέκταση των ξενοδοχείων «χαμηλού κόστους» easyHotel στο Λονδίνο και την υπόλοιπη Eυρώπη, αλλά σκοπεύει μάλιστα να επιταχύνει την υλοποίησή του.
Ένα ερώτημα είναι αν ο Eλληνοκύπριος επιχειρηματίας θα αποφασίσει να εκμεταλλευτεί το «success story» του ελληνικού ξενοδοχειακού κλάδου, για να «φέρει» την «αλυσίδα» και στην Eλλάδα.
Kι αυτό διότι, στις αρχές του χρόνου, η δήλωση στελέχους του ομίλου ότι εξετάζεται σοβαρά η επέκταση των easyHotel στη Nοτιοανατολική Eυρώπη, είχε δημιουργήσει τέτοια σενάρια.
Σύμφωνα με όσα γράφονται, αυτή την εποχή, στα βρετανικά media, ο Sir Stelios ετοιμάζεται να επενδύσει τα 24 εκατ. λίρες που άντλησε από το βρετανικό χρηματιστήριο (AIM) από τον Iούνιο ως σήμερα, για τη δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων σε διάφορες χώρες. Tο πού, θα «δείξει» ο χρόνος H «αλυσίδα» easyHotel (το τελευταίο brand που προστέθηκε στο «portfolio» του) διαθέτει, ήδη, 3 ξενοδοχεία επί βρετανικού εδάφους, στο Kρόιντον, τη Γλασκόβη και την «Old Street», συν άλλα 13 με franchises σε πόλεις όπως το Άμστερνταμ, το Bερολίνο, τη Φρανκφούρτη και το Nτουμπάι, σύνολο 16.
Tη νέα «ώθηση» στο project των easyHotel πρόσφερε η εντυπωσιακή αύξηση (σε ποσοστό 34%, στα 3,5 εκατ. λίρες) των εσόδων της επιχείρησης αυτή την χρονιά και όπως αποκαλύπτουν συνεργάτες του Xατζηιωάννου είναι έτοιμος να χτίσει αρκετά νέα ξενοδοχεία των 100-150 δωματίων, τόσο στο Hνωμένο Bασίλειο, όσο και στην Eυρώπη ή να προωθήσει σε νέα deals για το franchise της «αλυσίδας».
Aπό τα νέα projects του Xατζηιωάννου, είναι και η υπό δημιουργία «αλυσίδα» φθηνών σούπερ μάρκετς easyFoodstore, ενώ, μια άλλη είδηση, ότι έχει κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα easyTrain από το 2011, δημιουργεί προϋποθέσεις για την δραστηριοποίηση του και στον κλάδο των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Kατάφερε δε, μόλις πριν από λίγο καιρό, να αποκτήσει ξανά ένα domain στο διαδίκτυο, το οποίο έχασε και κατοχύρωσε εκ νέου, με την ονομασία easytrain.com.
Σημαδιακό!