Επόμενος στόχος είναι η διεθνής επέκταση του ΟΠΑΠ μέσω εξαγωρών, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CEO του ομίλου, Ι. Σπανουδάκης, στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές μετά τα αποτελέσματα 2010.
Βασικός στόχος, σύμφωνα με τον κ. Σπανουδάκη είναι η γεωγραφική διαφοροποίηση, μέσω εισόδου σε αγορές, τόσο μέσω των online games όσο και των πρακτορείων, που έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Μάλιστα, υπογράμμισε ότι επιθυμεί την παρουσία του σε πιθανές χώρες-στόχους, με “jump start”, δηλαδή να χρησιμοποιήσει καθιερωμένο δίκτυο και brand name, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι κινήσεις του στο μέτωπο αυτό θα γίνουν μέσω εξαγοράς.
Αναφορικά με τον διαγωνισμό τεχνολογικού εξοπλισμού που “τρέχει”, ο κ. Σπανουδάκης υπογράμμισε ότι υπάρχουν ήδη τρεις προσφορές, ενώ αν το έργο δεν καταλήξει στον υφιστάμενο τεχνολογικό εταίρο, την Intralot, θα ανανεωθεί η σύμβαση με την ελληνική εταιρία για ένα ακόμη έτος για να διευκολυνθεί η μετάβαση στο νέο πάροχο.
Αναφορικά με τα νέα παιχνίδια, ο κ. Σπανουδάκης υπογράμμισε ότι στις 22 Μαρτίου ξεκινούν πιλοτικά τα monitor games ενώ το Μάιο θα ξεκινήσουν σε όλα τα πρακτορεία. Εντός του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και το live στοίχημα στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ.
Για το EXTRA 5 και το Super 3, σημείωσε ότι ο ΟΠΑΠ προσανατολίζεται σε αλλαγές και περισσότερες κληρώσεις, ενώ για το ΚΙΝΟ τόνισε ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους πράκτορες για διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας του παιχνιδιού κατά 2 επιπλέον ώρες την ημέρα.
Τέλος, σε σχέση με τις περικοπές κόστους, ο κ. Σπανουδάκης ανέφερε ότι στόχος της εταιρίας είναι μια περαιτέρω μείωση κόστους κατά 5% το 2011.