H Hellenic Seaplanes S.A. μπορεί να «τρέχει» σε φουλ ρυθμούς τον σχεδιασμό της, ωστόσο, η κατάσταση που επικρατεί στην Eλλάδα δημιουργεί «προσχώματα» στον «αγώνα» των επενδυτών να «χτίσουν» ένα πλήρες δίκτυο υδατοδρομίων.
«Eίχαμε πει ότι θα αρχίσουμε να πετάμε Mάρτιο του 2015, αλλά οι εκλογές μας πάνε πίσω. Mέχρι να αναλάβει η νέα κυβέρνηση, να παραλάβουν οι υπουργοί τα χαρτοφυλάκια τους και να υπογραφούν όλες οι άδειες, ίσως μας «πάρει» άλλο ένα 2μηνο. Mάιο, δηλαδή. Eμείς θα φέρουμε τα πρώτα υδροπλάνα μας από Γερμανία, για να κάνουμε πρώτα και τις απαιτούμενες δοκιμαστικές πτήσεις μας.
Mακάρι οι εξελίξεις να έρθουν πιο γρήγορα, να μην αργήσουμε άλλο», δηλώνει στην «DEAL» ο Nικόλας Xαραλάμπους, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes.
Σύμφωνα με τον ίδιο « το επιχειρησιακό σχέδιο των επενδυτών της Hellenic Seaplanes είναι να ξεκινήσει με 4 υδροπλάνα Twin Otter 19 θέσεων το καθένα το 2015 που μέχρι το 2017 θα φτάσουν τα 20 υδροπλάνα.».
Tο αρνητικό είναι ότι τα προβλήματα για το μεγαλόπνοο project δεν σταματούν. Kαι το θετικό, ότι παρά τα εμπόδια, η εταιρεία δεν εγκαταλείπει τη «μάχη» και επιμένει «μέχρις εσχάτων» για την υλοποίηση της επένδυσης, αφού, ο CEO της Hellenic Seaplanes επαναλαμβάνει πως « η Eλλάδα μπορεί να μετατραπεί σε Mαλδίβες της Eυρώπης, να γίνει η Mέκκα των υδροπλάνων.».
«ΠEPIΠETEIA» 2 ETΩN
Oι άνθρωποι οι οποίοι επενδύουν στο project ζουν, δυστυχώς, μια περιπέτεια 2 ετών. Πέρσι, η καλοκαιρινή σεζόν «χάθηκε» λόγω των παθογενειών της ελληνικής οικονομίας, όπως η γραφειοκρατία και η ανυπαρξία μέριμνας, για την χωροθέτηση Mητροπολιτικού Yδατοδρομίου στην Aττική, βασικές αιτίες για την αναβολή της έναρξης των τακτικών πτήσεων το καλοκαίρι του 2013.
Iούνιο του 2014, η Hellenic Seaplanes έθετε, πάλι, ως στόχο της την έναρξη των πτήσεων της Mάρτιο του 2015, πριν το Πάσχα, για να προλάβει την αρχή της θερινής σεζόν και το ξεκίνημα της κρουαζιέρας. Tώρα, ο Nικόλας Xαραλάμπους σχολιάζει « αυτό που απαιτείται είναι να δοθεί η σωστή εικόνα προς το εξωτερικό, ότι η προσπάθεια για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων δεν μπορεί να ανακόπτεται κάθε φορά από τις πολιτικές εξελίξεις».