«Μουδιασμένη» δείχνει η Grivalia, παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις που προηγήθηκαν για το περίφημο επενδυτικό σχέδιο των 400-500 εκ., μετά και το «ναυάγιο» με τον Σκλαβενίτη για την αξιοποίηση των ακινήτων της Makro. Αν και δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό υπαγορεύεται από τις πολιτικές εξελίξεις ή πρόκειται για γενικότερη αναθεώρηση, η ουσία είναι ότι αυτή την ώρα «δεν κουνιέται φύλλο».
Το κλίμα επηρεάζει και τις διεργασίες για το διαγωνισμό σχετικά με το μεγάλο project του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο. Και εκεί ο ρόλος της Grivalia περιγράφεται, από παράγοντες με γνώση των τεκταινομένων στο παρασκήνιο, ως «θολός».
Η ΑΕΕΑΠ, ως γνωστόν, συγκαταλέγεται μεταξύ των υποψήφιων που εκδήλωσαν προκαταρκτικό ενδιαφέρον. Μάλιστα όλο το προηγούμενο διάστημα εφέρετο να πρωταγωνιστεί στη συγκρότηση μετώπου των ελληνικών εταιριών απέναντι στην κινεζική «επέλαση».
H Cosco ετοιμάζεται για δυναμικό «χτύπημα» με στόχο όλο το «πακέτο», δηλαδή τόσο το εμπορευματικό κέντρο, όσο και το σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης. Οι ελληνικές εταιρίες (Goldair Foodlink, Redeplan, MedLog) από την άλλη, δουλεύουν στην κατεύθυνση συνεργασίας για να αποφευχθεί ένα κινεζικό μονοπώλιο και βασίστηκαν στην παρουσία της Grivalia.
Αφενός, λόγω των εκλογών, ο διαγωνισμός έχει παγώσει, αφετέρου ο χρόνος πλέον πιέζει προκειμένου να μη χαθεί η χρηματοδότηση 170 εκ. από την ΕΤΕπ και για μία ακόμη φορά το έργο-φάντασμα (η προσπάθεια αξιοποίησης άρχισε από τη δεκαετία του ’70!) μπει στο «χρονοντούλαπο».
Για αυτό και κάποιοι τουλάχιστον εκ των συμμετεχόντων στο μέτωπο εμφανίζονται να εξετάζουν και plan b, με την προσέλκυση και άλλων αξιόπιστων «συνεταίρων».