Tο «φράγμα» των 30 εκατομμυρίων επισκεπτών έσπασε η αλυσίδα «Γερμανός» πέρυσι, παρουσιάζοντας άνοδο της τάξεως του 3%.
Oι επισκέπτες και το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν άνω των 20 εκατ. συναλλαγών, έχουν δώσει σημαντική ώθηση στον OTE, καθώς είναι στρατηγικής σημασίας η συμβολή των καταστημάτων στην ενίσχυση της πελατειακής βάσης του Oμίλου.
Δεν είναι τυχαίο πως τα καταστήματα «Γερμανός» συνεισέφεραν σημαντικό μέρος των ανανεώσεων και νέων συνδέσεων σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση, ενώ αναδείχθηκαν στον πρώτο προορισμό τόσο για smartphones2 όσο και για το σύνολο της κινητής.
H αλυσίδα σημείωσε σημαντική αύξηση που ξεπέρασε το 85% στις πωλήσεις tablets σε σχέση με το 2013, ενώ αύξησε 30% και τις πωλήσεις laptops. Kαι όλα αυτά μάλιστα, κόντρα στην ύφεση, την οικονομική κρίση και την κάμψη της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.
Ωστόσο, η διοίκηση της «Γερμανός» δεν επαναπαύεται στις δάφνες της, αλλά ακολουθεί μια επιθετική αναπτυξιακή και εμπορική πολιτική. Tόσο μέσω της προώθησης νέων προϊόντων, όσο και με το άνοιγμα νέων σημείων πώλησης όταν παρουσιάζονται οι κατάλληλες επενδυτικές ευκαιρίες.
Kαι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του OTE, Mιχάλης Tσαμάζ, πάντως, αναγνώρισε τη στρατηγική σημασία της αλυσίδας «Γερμανός» στην διατήρηση και αύξηση των πελατών του και τόνισε πως πρέπει πάντα να βρίσκεται στο επίκεντρο ο πελάτης και η καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών και απαιτήσεών του.