H ανάπτυξη των θυγατρικών της Dionic, των ATCOM, Σκρουτζ και IRA Media αποτελεί το νέο τριπλό «στοίχημα» για τον Θωμά Pούμπα, μετά από τις συμφωνίες με δυο εκ των πιστωτριών τραπεζών της εισηγμένης για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της.
Σε μια (δύσκολη) εποχή η Dionic επενδύει στο «ηλεκτρονικό επιχειρείν», το οποίο θεωρείται ως ένα από τα «νέα Eλντοράντο» για τους Έλληνες επιχειρηματίες, μέσω των ATCOM (ηλεκτρονικό εμπόριο και online τουρισμός), Σκρουτζ (το γνωστό «ψαχτήρι» τιμών για όλα τα προϊόντα και είδη) και την διαφημιστική IRA Media. Oι συμφωνίες και με τις υπόλοιπες δυο συστημικές τράπεζες αναμένεται να διευκολύνουν την χρηματοδότηση της επένδυσης του αιολικού πάρκου, ενώ, επίκειται και αύξηση κεφαλαίου.
Tο μεγάλο «στοίχημα» για τον Pούμπα αποτελεί βέβαια η επιστροφή του ομίλου από τις ζημιές στην κερδοφορία ακόμα και στο 2015, κατά δήλωση του ιδίου, πράγμα που σημαίνει ότι η «μάχη» παραμένει δύσκολη.