Σε ένα από τα πιο «δυνατά χαρτιά» του, τον κλάδο της αθλητικής ένδυσης, εστιάζει ο όμιλος Fourlis στην υλοποίηση του σχεδιασμού του για το 2015.
Η επιτυχημένη πορεία των Intersport είναι, ουσιαστικά, αυτή η οποία «δείχνει» τον δρόμο και δίνει το έναυσμα για την παράλληλη ανάπτυξη δυο διαφορετικών δικτύων.
Η «συνταγή» των Intersport θα εφαρμοστεί πλέον και στο brand των Athlet’s Foot , με την προσδοκία να ενισχυθούν τα μεγέθη του σε ανάλογο βαθμό από τη νέα «αλυσίδα».
Το 2014 η λιανική των αθλητικών ειδών κέρδισε το «στοίχημα», αφού, απέφερε μια αύξηση πωλήσεων κατά 10,2% (122,4 εκατ.), μεγαλύτερη από αυτή σε επίπεδο ομίλου (413,4 εκατ., 403,3 εκατ.), αλλά, και από τα ΙΚΕΑ (0,5%) και πέρασε από ζημιές προ φόρων (1,8 εκατ.), σε κέρδη (4,3 εκατ.).
Το πλάνο του Βασίλη Φουρλή προβλέπει εκτός από την δημιουργία 5 νέων καταστημάτων Intersport και αυτή 3 ακόμα Athlete’s Foot ως τον Μάρτιο, συνολικά 5 μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Από την πορεία των πρώτων Athlete’s Foot θα εξαρτηθεί η τήρηση του χρονοδιαγράμματος για το «χτίσιμο» ενός δικτύου 50 καταστημάτων σε «βάθος» 8ετίας σε Ελλάδα-Τουρκία (όπου η εισηγμένη έχει πάρει τα δικαιώματα franchise), ενώ, εκ παραλλήλου, ο Φουρλής αναπτύσσει την «αλυσίδα» των Intersport που έφθασαν, ήδη, τα 103 καταστήματα (Ελλάδα 45, Ρουμανία 27, Τουρκία 22, Βουλγαρία 5 και Κύπρο 4) έναντι 91 που υπήρχαν στο τέλος του 2013.
Ο όμιλος Fourlis επενδύει σε δυο πολύ ισχυρά brands, αφού, και τα Athlete’s Foot θεωρούνται πολύ διαδεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο, λειτουργώντας 389 καταστήματα σε 26 χώρες, με ιδιαίτερη δυναμικά σε αυτή των ΗΠΑ!