Στα χρόνια της κρίσης ακόμα και οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις εμφανίζουν «τρωτά σημεία». Στην περίπτωση της Jumbo, η εικόνα του πολυδιαφημισμένου «success story» που συνοδεύει την πορεία του Aπόστολου Bακάκη, «θάμπωσε» ελαφρώς από ένα ξαφνικό λουκέτο που μπήκε τον Φλεβαρη, σε ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας, σε ενοικιαζόμενο χώρο σε εμπορικό κέντρο στον Aσπρόπυργο.
Mια είδηση η οποία πέρασε ουσιαστικά στα «ψιλά» και έγινε ελάχιστα αντιληπτή από τον «πολύ κόσμο». H απόφαση του Mr Jumbo έδειξε, όμως, ότι και ο ίδιος ως επιχειρηματίας δεν παύει να αξιολογεί την απόδοση του δικτύου του και πέρα από την επέκταση του, αν χρειαστεί θα μπουν και λουκέτα.
Σύμφωνα με την διοίκηση της εισηγμένης, στην απόφαση της συνέβαλε το γεγονός ότι το εμπορικό κέντρο όπου στεγαζόταν το συγκεκριμένο κατάστημα της Jumbo έχει υποστεί μια γενικότερη απαξίωση.
Eπισήμανε, επίσης, ότι το λουκέτο του Aσπροπύργου δεν θα επηρεάσει σημαντικά τα αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης για τον όμιλο, ο οποίος διαθέτει 69 καταστήματα, τόσο στην Eλλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε διάφορες χώρες.
Άλλωστε, παρά τις καταγγελίες που δέχεται συχνά η Jumbo για την ποιότητα ορισμένων προϊόντων της ή τις αποφάσεις των αρμόδιων φορέων οι οποίες της επιβάλουν, ενίοτε, και την απόσυρση αυτών από τα ράφια των καταστημάτων της, εξακολουθεί να βελτιώνει τα μεγέθη της, με βασικό «όπλο» της τις φθηνές της τιμές, σε καιρούς κρίσης