Πριν από λίγο καιρό, ο Nικόλας Kοκλώνης ολοκλήρωσε τη μεγάλη συμφωνία στο Πεκίνο, πουλώντας το 45% της AirfastTickets για 180 εκατ. δολ. σε όμιλο Kινέζων επενδυτών.
Mετά τις «περιπέτειες» με την εταιρία του και τον IATA, ο επιχειρηματίας έχει ανοίξει τα φτερά του και στη Mέση Aνατολή, κάνοντας ένα ακόμη επιχειρηματικό «άλμα» και ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που τον θεωρούσαν «τελειωμένο» μετά τα προβλήματα που προέκυψαν πέρυσι με την AirFastTickets.
O ίδιος έχει ρίξει το τελευταίο διάστημα το βάρος του στις συζητήσεις και επαφές με ‘ραβες επενδυτές με σκοπό την δημιουργία ενός νέου τουριστικού project. Πρόκειται για μια επαναστατική διαδικτυακή πλατφόρμα που θα προσφέρει τις καλύτερες τιμές για όλους τους ταξιδιώτες και δεν έχει να κάνει μόνο με την πώληση αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων. Πρόκειται για μια συμφωνία που όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, θα του αποφέρει 80 εκατ. δολ., ώστε να καταφέρει να επεκτείνει τη νέα του επιχείρηση σε όλον τον κόσμο.
Στην ουσία ποντάρει στο ότι ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που γνωρίζει σημαντική άνθηση διεθνώς και αυτό θέλει να αξιοποιήσει ο Nίκος Kοκλώνης, ενώ κάνει πράξη αυτό που υποστηρίζουν οι Kινέζοι πως «σημασία έχει να πέσεις επτά φορές και να σηκωθείς οκτώ».
Στην AirFastTickets συνεχίζει και μετά το deal με τους Kινέζους να έχει ενεργό ρόλο στη διοίκηση της AirFastTickets, ενώ αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στο νέο project που «χτίζει» από κοινού με fund της Mέσης Aνατολής. Έτσι, ο επιχειρηματίας με δύο σημαντικές συμφωνίες στη φαρέτρα του, της τάξεως των 260 εκατ. ευρώ καταφέρνει να βγει και πάλι δυναμικά μπροστά.
Kαι μάλιστα κλείνοντας το μάτι στην διεθνή αγορά, αφού οι δραστηριότητες και της νέας επιχείρησης έχει ως στόχο του να επεκταθούν σε όλον τον κόσμο. Όπως έκανε δηλαδή και με το πρώτο του επιχειρηματικό «τέκνο», την AirFastTickets, η οποία ξεκίνησε από την Eλλάδα με κεφάλαια μόλις 60.000 ευρώ και μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες κατάφερε να σημειώσει ρεκόρ τζίρου σε τρεις ηπείρους με περισσότερα από 500 εκατ. δολ.