Νέες επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ
Στις αγορές της Ρωσίας, των ΗΠΑ και της Νορβηγίας επικεντρώνεται η εταιρεία Agrino, καθώς περίπου 3 στα 10 προϊόντα που παράγει η εταιρεία Agrino κατευθύνονται στις διεθνείς αγορές – εξάγονται σε άλλες επιχειρήσεις, ως προϊόν ιδιωτικής ετικέτας ή στην αγορά του catering-.
Παρά το γεγονός ότι οι εξαγωγές της ως ποσοστό επί του τζίρου της να παραμένουν στα επίπεδα του 2011, σε επίπεδο όγκου πωλήσεων αγγίζουν το 27%.
Για τον λόγο αυτό ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων της, π.χ. με ημικατεργασμένα τρόφιμα με βάση το ρύζι όπως τα ριζότα ή τα όσπρια, αποτελεί στόχο για τη βιομηχανία από το Αγρίνιο η οποία έχει προγραμματίσει νέες επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ. Τα κεφάλαια αυτά θα διατεθούν για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής της και την επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας Κώστα Πιστιόλα, «επενδύουμε σε value added προϊόντα όπως τα ριζότα». Όπως είπε ο ίδιος η εταιρεία με έμφαση στο ρύζι και τα όσπρια υποστηρίζει τους παραγωγούς – προμηθευτές της με επιστημονική συμβουλευτική, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιχνηλασιμότητα του προϊόντος, ακολουθώντας παράλληλα ορθές γεωργικές πρακτικές.
Τονίζει ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η ανάδειξη του Ελληνικού σήματος ως μοναδικής ταυτότητας των προϊόντων της χώρας. «Πιστεύουμε στο ελληνικό σήμα. Για μας αρχή είναι να βάζουμε το όνομα του παραγωγού στη συσκευασία. Αναλαμβάνει ο καθένας την ευθύνη του και ο τελικός καταναλωτής ξέρει την πορεία του προϊόντος».
Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών το 2014 ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 30 εκατ. ευρώ οριακά κάτω σε σχέση με το 2013 ενώ τα EBITDA ανήλθαν σε 1,8 εκατ. ευρώ.