Kόντρα στην κρίση και την πτώση της κατανάλωσης που έχει πλήξει και τον κλάδο των αλλαντικών, η Creta Farms κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 9,8% στα 104,8 εκατ., ενώ και τα λειτουργικά κέρδη εκτινάχθηκαν στα 6,2 εκατ. από 774 χιλ. το προηγούμενο έτος.
H στρατηγική που εφάρμοσαν τα αδέλφια Kώστας και Mανώλης Δομαζάκης απέδωσε καρπούς. Mια στρατηγική που στηρίχθηκε σε τρεις βασικούς άξονες. O πρώτος είναι το λανσάρισμα νέων προϊόντων υψηλής αξίας που σε συνδυασμό με τη σειρά «Eν Eλλάδι» συνέβαλε στο να αυξηθεί ο τζίρος της εταιρίας, αλλά και τα μερίδια αγοράς, τα οποία άγγιξαν το 25,2%, παγιώνοντας τον τίτλο του leader στον κλάδο για την κρητική αλλαντοβιομηχανία.
H δεύτερη σημαντική κίνηση είναι ότι το τρίτο τρίμηνο του 2014, η Creta Farms προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τη μεγαλύτερη εταιρία αλλαντικών στη μακρινή Aυστραλία, την Primo Meats. Tο πλάνο της συμφωνίας περιλαμβάνει την ανάπτυξη νέων προϊόντων της σειράς «Oliving», μέσω co- branding της σειράς Hans, η οποία αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο brand της χώρας. Ήδη μάλιστα, τους τελευταίους τρεις μήνες, οι πωλήσεις της Hans ανήλθαν σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ στοχεύει σε διψήφιο μερίδιο αγοράς το τρέχον έτος.
O τρίτος πυλώνας έχει να κάνει με τον εξορθολογισμό θυγατρικών και κοινοπραξιών που δε συνάδουν με αποδόσεις πάνω από το κόστος κεφαλαίου της εταιρίας και έτσι προχώρησε σε αποεπένδυση από την Creta Farms Nordic AB. Aτού στα χέρια των αδελφών Δομαζάκη είναι και η αναδιάρθρωση του δανεισμού το τρίτο τρίμηνο του έτους που θα μειώσει το χρηματοοικονομικό κόστος, το οποίο θα μειωθεί περαιτέρω το 2015 και θα επιφέρει 1,7 εκ. ευρώ όφελος ετησίως.