Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογικών εφαρμογών
Σύμφωνα με το ετήσιο report της Travelplanet24, σχετικά με τα αποτελέσματα της δραστηριότητάς της και τις ταξιδιωτικές τάσεις της προηγούμενης χρονιάς, η εταιρεία αναφέρει ότι το 2014 σημειώθηκαν περισσότερες από μισό εκατομμύριο κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων, επιτυγ΄χανοντας συνολική αύξηση κατά 32,10% σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του 2013.
Η Travelplanet24, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Τουρισμού μέσω της τεχνολογίας, κατά το 2014 κατέγραψε στο δίκτυό της 2.404.981 αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων για προορισμούς εξωτερικού και 730.895 αναζητήσεις για προορισμούς εσωτερικού.
Αγαπημένοι προορισμοί
Τα σκήπτρα στις αναζητήσεις των Ελλήνων, στην ιστοσελίδα της Travelplanet24, κρατά η Βαρκελώνη, ως ο πιο αγαπητός προορισμός. Πρώτος προορισμός στις συνολικές κρατήσεις όλου του έτους είναι το αεροδρόμιο του Λονδίνου και σειρά στις αφίξεις έχουν τα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Κωνσταντινούπολης.
Στο εσωτερικό, η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είναι πρώτη στις αναζητήσεις των χρηστών, σημειώνοντας περισσότερες από 38.640 αναζητήσεις.
Με το βλέμμα στην καινοτομία και την τεχνολογία
Σύμφωνα με τον CEO της Travelplanet24 Φίλιππο Μπρίνκμαν, στόχος της εταιρείας για το 2015 είναι να εστιάσει στην καινοτομία και την εξέλιξη των προϊόντων της.
«Θα επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη της εφαρμογής μας για κινητές συσκευές, εμπλουτίζοντας την με νέες λειτουργίες για τον ταξιδιώτη έχοντας ως στόχο να παρέχει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να έχει ένα ολοκληρωμένο βοήθημα στο ταξίδι του, το οποίο θα του παρέχει πληροφορίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας, από την αναζήτηση στην κράτηση, και από το ταξίδι έως την επιστροφή του στο σπίτι. Οι κινητές συσκευές παρουσίασαν αρκετά μεγάλη άνοδο το 2014. Συγκεκριμένα, στις κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών, είδαμε αύξηση 115% και περιμένουμε το 2015 το ποσοστό αυτό να αυξηθεί ακόμη περισσότερο», ανέφερε ο κ. Μπρίνκμαν.